Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny italsko-jugoslávských hranic po druhé světové válce
Susová, Petra ; Šístek, František (vedoucí práce) ; Žíla, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce nazvaná "Změny italsko-jugoslávských hranic po druhé světové válce a jejich důsledky" se věnuje poválečnému uspořádání v terstské oblasti. Zaměřuje se na postoje italských vládních a dalších představitelů k této otázce. Cílem této práce je analyzovat jejich představy a porovnat je s reálným vývojem. Zabývá se především tématy vytýčení hranic, možného ustavení Svobodného teritoria Terst, jeho administrativě včetně složitosti neúspěšného jmenování guvernéra a také cestou k Londýnskému memorandu v roce 1954. Práce si rovněž všímá mezinárodního politického vývoje, který ovlivnil vývoj terstské problematiky, stejně jako vnitrostátní italské politické situace. K tomu patřily i volby do parlamentu v Itálii v roce 1948, jež zasáhly do dění ohledně Terstu poté, co západní spojenci přislíbili italskému státu začlenění dotčeného území pod jeho suverenitu, aby zvrátili výsledky ve prospěch demokratických stran. Dále tato bakalářská práce analyzuje změny, které nastaly po jugoslávsko-sovětské roztržce a rozebírá, jaké měly vliv na události spjaté s dořešením terstské otázky. Také sleduje složitá vyjednávání, která vedla k ukončení problému mezi Itálií a Jugoslávií týkající se Terstu a jeho okolí.
Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o.
Sůsová, Petra ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem mé diplomové práce na téma Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o. je analyzovat a následně stanovit postup při tvorbě propagační strategie v této firmě, který zde stále chybí. To vše za pomoci dotazníků, jež mají ověřit povědomí veřejnosti o této společnosti, a za pomoci metody zvané Mystery shopping, která má ověřit kvalitu poskytovaných služeb na maloobchodních prodejnách společnosti Brudra s.r.o. Výstupem bude sloučení výsledků z těchto výzkumů, díky kterým se následně zaměříme na slabší stránky a mezery v propagaci, její ucelení a sjednocení včetně případných doporučení. Návrh propagační strategie by měl sloužit jako jakési vodítko při sestavování marketingového plánu pro budoucí období.
Ekonomická analýza podniku Jan Becher, a. s.
Sůsová, Petra ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Ekonomická analýza podniku Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a. s. Cílem práce je provést ekonomickou analýzu podniku a následně vyhodnotit její finanční a ekonomickou situaci.

Viz též: podobná jména autorů
3 Sůsová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.