Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy of a selected company
Olšovská, Dominika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Slezáková, Paula (oponent)
Primárním cílem této práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii společnosti Tradične s.r.o. a její prodejny Dobré potraviny. Sekundárním cílem je poskytnout doporučení pro vylepšení marketingové strategie pro novou prodejnu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou objasněny základní marketingové pojmy pro lepší pochopení části praktické. V rámci té je stručně představena společnost a prodejna. Dále praktická část objasňuje problematiku stěhování prodejny do nových prostor a je v ní uvedena situační analýza spolu s analýzou marketingového mixu. Sekundární údaje jsou doplněny údaji primárními získanými vlastním výzkumem v podobě dotazníkového šetření. Získané poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze a jsou využity pro návrh nové marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Slezáková, Pavla
3 Slezáková, Pavlína
1 Slezáková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.