Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti neziskového sektoru v oblasti zvyšování finanční gramotnosti občanů
Skuhrová, Petra ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Vychová, Helena (oponent)
Název mé diplomové práce je "Možnosti neziskového sektoru v oblasti zvyšování finanční gramotnosti občanů". Cílem diplomové práce je analýza a hodnocení činnosti nestátních neziskových organizací v oblasti zvyšování finanční gramotnosti občanů. Zároveň se zaměřuje na vzájemné vztahy státu, ziskového a neziskového sektoru v oblasti finančního vzdělávání. Svoji práci jsem rozčlenila do šest kapitol. V první kapitole jsem vymezila výzkumný problém, stanovila cíle práce a definovala výzkumné otázky. Ve druhé kapitole jsem se věnovala metodologii a charakteristice zdrojů dat. Pro účely této práce jsem vybrala polostandardizovaný rozhovor, analýzu aktérů a analýzu dokumentů. V druhé části kapitoly jsem vytvořila přehled zdrojů dat, ze kterých jsem při psaní práce čerpala. Při psaní své práce jsem vycházela z teorie "trojúhelníku" trhu, státu a občanského sektoru, konceptu sociální odpovědnosti a předností a selhání neziskového sektoru. Nejprve jsem se zaměřila na politiku státu v oblasti zvyšování finanční gramotnost občanů. Dospěla jsem k závěrům, že první kroky státu v této oblasti lze vysledovat o roku 2005, kdy nabyl účinnosti první strategický dokument. Stát prostřednictvím svých subjektů vydal další strategické dokumenty, také se snaží o naplňování doporučení Evropské komise. V těchto strategických...
Možnosti neziskového sektoru v oblasti zvyšování finanční gramotnosti občanů
Skuhrová, Petra ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Vychová, Helena (oponent)
Název mé diplomové práce je "Možnosti neziskového sektoru v oblasti zvyšování finanční gramotnosti občanů". Cílem diplomové práce je analýza a hodnocení činnosti nestátních neziskových organizací v oblasti zvyšování finanční gramotnosti občanů. Zároveň se zaměřuje na vzájemné vztahy státu, ziskového a neziskového sektoru v oblasti finančního vzdělávání. Svoji práci jsem rozčlenila do šest kapitol. V první kapitole jsem vymezila výzkumný problém, stanovila cíle práce a definovala výzkumné otázky. Ve druhé kapitole jsem se věnovala metodologii a charakteristice zdrojů dat. Pro účely této práce jsem vybrala polostandardizovaný rozhovor, analýzu aktérů a analýzu dokumentů. V druhé části kapitoly jsem vytvořila přehled zdrojů dat, ze kterých jsem při psaní práce čerpala. Při psaní své práce jsem vycházela z teorie "trojúhelníku" trhu, státu a občanského sektoru, konceptu sociální odpovědnosti a předností a selhání neziskového sektoru. Nejprve jsem se zaměřila na politiku státu v oblasti zvyšování finanční gramotnost občanů. Dospěla jsem k závěrům, že první kroky státu v této oblasti lze vysledovat o roku 2005, kdy nabyl účinnosti první strategický dokument. Stát prostřednictvím svých subjektů vydal další strategické dokumenty, také se snaží o naplňování doporučení Evropské komise. V těchto strategických...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.