Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení běžecké lokomoce u žáků mladšího školního věku
Skoumal, Jaroslav ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Segeťová, Jarmila (oponent)
Název práce: Hodnocení běžecké lokomoce u žáků mladšího školního věku Cíle práce: Cílem diplomové práce je zjištění úrovně běžecké lokomoce a pedagogické hodnocení techniky běhu u dětí mladšího školního věku na základě předem určených kritérií. Při zpracování výsledků práce došlo k provedení komparace se studií Pojezdalové (1995). Metody: Vzhledem k charakteru diplomové práce jsem využil standardní pedagogické metody hodnocení, abych postihl individuální odlišnosti v běžecké technice záměrně vybraných souborů, které tvořily děti třetích a čtvrtých tříd základní školy. Digitální kamerou jsem pořídil videozáznam běhu vybrané skupiny dětí na vyměřeném letmém úseku. Kvalitativní analýzu techniky běhu jsem prováděl na počítači pomocí softwaru Dartfish, přičemž jsem využil digitalizaci pohybu, kterou tento program umožňuje. Deskripcí jsem diagnostikoval individuální rozdíly v provedení vybrané dovednosti a upozornil na nejvýraznější a nejčastější chyby v technice běhu u sledovaných dětí mladšího školního věku. Výsledky hodnocení jsem zapisoval do předem vytvořených kategorií a základním statistickým postupem jsem popsal četnost jednotlivých sledovaných jevů ve výsledkové části. Výsledky: Nejčastěji vyskytující se chybou ve sledovaném souboru je švih pažemi příliš nataženými. Z porovnání četností výskytu...
Hodnocení běžecké lokomoce u žáků mladšího školního věku
Skoumal, Jaroslav ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Segeťová, Jarmila (oponent)
Název práce: Hodnocení běžecké lokomoce u žáků mladšího školního věku Cíle práce: Cílem diplomové práce je zjištění úrovně běžecké lokomoce a pedagogické hodnocení techniky běhu u dětí mladšího školního věku na základě předem určených kritérií. Při zpracování výsledků práce došlo k provedení komparace se studií Pojezdalové (1995). Metody: Vzhledem k charakteru diplomové práce jsem využil standardní pedagogické metody hodnocení, abych postihl individuální odlišnosti v běžecké technice záměrně vybraných souborů, které tvořily děti třetích a čtvrtých tříd základní školy. Digitální kamerou jsem pořídil videozáznam běhu vybrané skupiny dětí na vyměřeném letmém úseku. Kvalitativní analýzu techniky běhu jsem prováděl na počítači pomocí softwaru Dartfish, přičemž jsem využil digitalizaci pohybu, kterou tento program umožňuje. Deskripcí jsem diagnostikoval individuální rozdíly v provedení vybrané dovednosti a upozornil na nejvýraznější a nejčastější chyby v technice běhu u sledovaných dětí mladšího školního věku. Výsledky hodnocení jsem zapisoval do předem vytvořených kategorií a základním statistickým postupem jsem popsal četnost jednotlivých sledovaných jevů ve výsledkové části. Výsledky: Nejčastěji vyskytující se chybou ve sledovaném souboru je švih pažemi příliš nataženými. Z porovnání četností výskytu...

Viz též: podobná jména autorů
4 Skoumal, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.