Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realizace hrubé vrchní stavby haly v Poličce
Semerád, Vojtěch ; Kolečkářová, Barbara (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologickými etapami hrubé vrchní stavby výrobní haly firmy AGRICOL s.r.o. v Poličce. Předmětem práce je vytvoření postupu montáže železobetonového montovaného skeletu a jeho opláštění. Práce obsahuje technickou zprávu, výkaz výměr, technologické předpisy, řešení organizace výstavby a zařízení staveniště, časový plán, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plány a bezpečnost a ochranu zdraví při práci. Součástí bakalářské práce je také návrh tras nadrozměrné přepravy včetně řešení kritických bodů trasy, dále položkový rozpočet, montážní postup opláštění a vybrané stavebně technologické detaily.
Poliklinika Chotěboř, příprava realizace stavby
Semerád, Vojtěch ; Šťastný, Jiří (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stavebně technologické řešení realizace výstavby polyfunkčního domu v Chotěboři. Součástí projektu je technická zpráva, studie hlavních technologických etap, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních strojů a mechanizmů. Práce řeší vybrané technologické předpisy prováděných činností, kontrolní a zkušební plány, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a porovnání stropních systémů.
Účastenství
Semerád, Vojtěch ; Pelc, Vladimír (vedoucí práce) ; Hořák, Jaromír (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou úpravy účastenství na trestném činu, tedy trestní odpovědností osob, které se na trestném činu podílely, neboť napříč právními řády lze pozorovat široké spektrum náhledů na otázku, jakým způsobem vybudovat systém trestní odpovědnosti osob účastnících se na trestném činu. Primárním cílem této diplomové práce tak byla analýza současné právní úpravy účastenství v České republice, která umožnila identifikovat silné stránky, ale i problematické body české úpravy. Jelikož nedílnou součást analýzy tvoří pohled de lege ferenda, logickým vyústěním je podrobení výsledků analýzy komparaci s úpravou účastenství ve Francii a hledat průniky i rozdíly obou úprav. Práce je vnitřně rozdělena do 4 kapitol. První kapitola přináší obecný úvod do problematiky trestné součinnosti, tedy obsahuje definování a diferenciaci účastenství a jiných forem trestné součinnosti, díky čemuž došlo k vytvoření pracovního rámce, v němž bude analyzována problematika následujících kapitol. Druhá kapitola je věnována dvěma teoretickým přístupům při úpravě účastenství, tedy monistickému a dualistickému. V práci je provedena komparace obou přístupů, tedy analýza jejich silných a slabých stránek a zvážení ideálního přístup pro český právní řád. Třetí kapitola obsahuje rozbor právní úpravy...
Jan Antonín Reichenauer - chrámová tvorba se zřetelem k litaniím
Semerád, Vojtěch ; Hurníková, Kateřina (vedoucí práce) ; Stříteská, Leona (oponent)
7. Resumé Jan Antonín Reichenauer byl významným pražským skladatelem první třetiny 18. století. I když chrámová tvorba zaujímá v jeho díle zásadní postavení, byl znám také jako skladatel instrumentálních skladeb. Chrámová díla, mše, moteta, offertoria, duchovní árie, litanie a nešpory byly často označovány nepřesným jménem skladatele (Reichenaur, Reichenau) a hrály se na pražských i mimopražských chrámových kůrech. Mimo české hudební sbírky a archivy (Archiv Pražského hradu, Hudební sbírka Rytířského řádu křižovníků s červenou hvězdou, skladby z fondů klášterů, soustředěné v Českém muzeu hudby) se mnoho instrumentálních skladeb dochovalo v Drážďanech, ve Wiesentheidu, Darmstadtu a ve Vratislavi. Reichenauerovo dílo bylo ovlivněno neapolskou školou z 1. poloviny 18. století, zvláště díly F. Duranta a D. Sarra. O jeho životě existují jen kusé zprávy. Mnoho informací jsem našel v křestních a úmrtních matrikách malostranských kostelů. Z doby kolem roku 1723 pocházejí záznamy o jeho působení v Praze v šlechtické kapele hraběte Václava Morzinajakožto skladatele instrumentálních i chrámových skladeb. Současně s jeho postavením skladatele ve šlechtické kapele můžeme předpokládat, že s největší pravděpodobností působil i jako regenschori v jednom z pražských kostelů, protože se dochovalo množství jeho chrámových...
Jan Antonín Reichenauer - Vesperae de Confessore
Semerád, Vojtěch ; Mikuláš, Jiří (vedoucí práce) ; Slavický, Tomáš (oponent)
Ve své práci se zaměřím na chrámové skladby J. A. Reichenauera, které jsou dnes v majetku Národního muzea - Českého muzea hudby (dále jen České muzeum hudby).' Jde o prameny ze svatomikulášského fondu z malostranské jezuitské koleje u kostela sv. Mikuláše, které se do dnešních dnů dochovaly díky sběratelské činnosti O. Horníka.2 Tyto hudebniny významně doplňují naše poznání o tvorbě pražských skladatelů a hudebním provozu na počátku 18. věku v Praze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Poliklinika Chotěboř, příprava realizace stavby
Semerád, Vojtěch ; Šťastný, Jiří (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stavebně technologické řešení realizace výstavby polyfunkčního domu v Chotěboři. Součástí projektu je technická zpráva, studie hlavních technologických etap, projekt zařízení staveniště, návrh hlavních strojů a mechanizmů. Práce řeší vybrané technologické předpisy prováděných činností, kontrolní a zkušební plány, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a porovnání stropních systémů.
Realizace hrubé vrchní stavby haly v Poličce
Semerád, Vojtěch ; Kolečkářová, Barbara (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologickými etapami hrubé vrchní stavby výrobní haly firmy AGRICOL s.r.o. v Poličce. Předmětem práce je vytvoření postupu montáže železobetonového montovaného skeletu a jeho opláštění. Práce obsahuje technickou zprávu, výkaz výměr, technologické předpisy, řešení organizace výstavby a zařízení staveniště, časový plán, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plány a bezpečnost a ochranu zdraví při práci. Součástí bakalářské práce je také návrh tras nadrozměrné přepravy včetně řešení kritických bodů trasy, dále položkový rozpočet, montážní postup opláštění a vybrané stavebně technologické detaily.
Jan Antonín Reichenauer - chrámová tvorba se zřetelem k litaniím
Semerád, Vojtěch ; Stříteská, Leona (oponent) ; Hurníková, Kateřina (vedoucí práce)
7. Resumé Jan Antonín Reichenauer byl významným pražským skladatelem první třetiny 18. století. I když chrámová tvorba zaujímá v jeho díle zásadní postavení, byl znám také jako skladatel instrumentálních skladeb. Chrámová díla, mše, moteta, offertoria, duchovní árie, litanie a nešpory byly často označovány nepřesným jménem skladatele (Reichenaur, Reichenau) a hrály se na pražských i mimopražských chrámových kůrech. Mimo české hudební sbírky a archivy (Archiv Pražského hradu, Hudební sbírka Rytířského řádu křižovníků s červenou hvězdou, skladby z fondů klášterů, soustředěné v Českém muzeu hudby) se mnoho instrumentálních skladeb dochovalo v Drážďanech, ve Wiesentheidu, Darmstadtu a ve Vratislavi. Reichenauerovo dílo bylo ovlivněno neapolskou školou z 1. poloviny 18. století, zvláště díly F. Duranta a D. Sarra. O jeho životě existují jen kusé zprávy. Mnoho informací jsem našel v křestních a úmrtních matrikách malostranských kostelů. Z doby kolem roku 1723 pocházejí záznamy o jeho působení v Praze v šlechtické kapele hraběte Václava Morzinajakožto skladatele instrumentálních i chrámových skladeb. Současně s jeho postavením skladatele ve šlechtické kapele můžeme předpokládat, že s největší pravděpodobností působil i jako regenschori v jednom z pražských kostelů, protože se dochovalo množství jeho chrámových...
Jan Antonín Reichenauer - Vesperae de Confessore
Semerád, Vojtěch ; Mikuláš, Jiří (vedoucí práce) ; Slavický, Tomáš (oponent)
Ve své práci se zaměřím na chrámové skladby J. A. Reichenauera, které jsou dnes v majetku Národního muzea - Českého muzea hudby (dále jen České muzeum hudby).' Jde o prameny ze svatomikulášského fondu z malostranské jezuitské koleje u kostela sv. Mikuláše, které se do dnešních dnů dochovaly díky sběratelské činnosti O. Horníka.2 Tyto hudebniny významně doplňují naše poznání o tvorbě pražských skladatelů a hudebním provozu na počátku 18. věku v Praze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.