Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kázeň ve výuce na prvním stupni základní školy
Sehnalová, Jana ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zabývá se problematikou školní kázně na prvním stupni základní školy. Teoretická část objasňuje význam termínu školní kázeň a popisuje příčiny a formy nekázně. Věnuje se předcházení nekázni a možnostmi jejího účinného řešení. V diplomové práci je rovněž prezentován realizovaný výzkum, jehož cílem je především zjistit a porovnat pojetí kázně učitel a žáků v pátých a čtvrtých třídách a jejich učitelů na prvním stupni dvou vybraných základních škol. Cílem bylo také zmapovat, jaké kázeňské přestupky se ve vybraných třídách prvního stupně vyskytují nejčastěji, jak je žáci a učitelé vnímají a jakým způsobem jsou účinně řešeny.
Zákon o myslivosti jako prostředek ochrany životního prostředí
Sehnalová, Jana ; Fiala, Zdeněk (oponent)
Zákon o myslivosti jako prostředek ochrany životního prostředí Práce se v rozsahu tří hlavních kapitol, dále úvodu a závěru, pokouší o vystižení vztahu mezi českou právní úpravou myslivosti a ochranou přírody. Otázka zní, zda můžeme současné pojetí zákona o myslivosti (č. 449/2001 Sb.) považovat za jeden z nástrojů ochrany životního prostředí. Při vypracování jsem vycházela krom jiného z osobní zkušenosti s prokrajinnou myslivostí v okolí středočeské obce Vinaře. Dále ze zajímavých případů soudní i správní praxe, v neposlední řadě též z příslušných právních norem, příhodné literatury či odborných textů. První kapitola se blíže věnuje samotnému pojmu myslivost včetně rozličných výkladů a tedy i významů. Druhá část první kapitoly popisuje - spíše zběžně - historii myslivosti včetně lovectví převážně na našem území. Větší důraz je v této souvislosti kladen předně na první náznaky ochrany přírody. Další kapitola navazuje samotnou podstatou monografie: postavení myslivosti při ochraně životního prostředí. Zvláštní pozornost v tomto směru věnuji honitbám a zvěři. Jedna ze samostatných podkapitol se pak zaobírá státní správou myslivosti. Zde poukazuji předně na problematiku od reality odtržených, zároveň poddimenzovaných úřadů v kombinaci s fakticky celkem bezzubými funkcemi mysliveckých hospodářů a...
Zákon o myslivosti jako prostředek ochrany životního prostředí
Sehnalová, Jana ; Damohorský, Milan (vedoucí práce) ; Stejskal, Vojtěch (oponent)
Zákon o myslivosti jako prostředek ochrany životního prostředí Práce se v rozsahu tří hlavních kapitol, dále úvodu a závěru, pokouší o vystižení vztahu mezi českou právní úpravou myslivosti a ochranou přírody. Otázka zní, zda můžeme současné pojetí zákona o myslivosti (č. 449/2001 Sb.) považovat za jeden z nástrojů ochrany životního prostředí. Při vypracování jsem vycházela krom jiného z osobní zkušenosti s prokrajinnou myslivostí v okolí středočeské obce Vinaře. Dále ze zajímavých případů soudní i správní praxe, v neposlední řadě též z příslušných právních norem, příhodné literatury či odborných textů. První kapitola se blíže věnuje samotnému pojmu myslivost včetně rozličných výkladů a tedy i významů. Druhá část první kapitoly popisuje - spíše zběžně - historii myslivosti včetně lovectví převážně na našem území. Větší důraz je v této souvislosti kladen předně na první náznaky ochrany přírody. Další kapitola navazuje samotnou podstatou monografie: postavení myslivosti při ochraně životního prostředí. Zvláštní pozornost v tomto směru věnuji honitbám a zvěři. Jedna ze samostatných podkapitol se pak zaobírá státní správou myslivosti. Zde poukazuji předně na problematiku od reality odtržených, zároveň poddimenzovaných úřadů v kombinaci s fakticky celkem bezzubými funkcemi mysliveckých hospodářů a...
Kázeň ve výuce na prvním stupni základní školy
Sehnalová, Jana ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zabývá se problematikou školní kázně na prvním stupni základní školy. Teoretická část objasňuje význam termínu školní kázeň a popisuje příčiny a formy nekázně. Věnuje se předcházení nekázni a možnostmi jejího účinného řešení. V diplomové práci je rovněž prezentován realizovaný výzkum, jehož cílem je především zjistit a porovnat pojetí kázně učitel a žáků v pátých a čtvrtých třídách a jejich učitelů na prvním stupni dvou vybraných základních škol. Cílem bylo také zmapovat, jaké kázeňské přestupky se ve vybraných třídách prvního stupně vyskytují nejčastěji, jak je žáci a učitelé vnímají a jakým způsobem jsou účinně řešeny.

Viz též: podobná jména autorů
2 Sehnalová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.