Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Sedláčková, Alžběta ; Šmídek, Petr (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Cíle projektu bylo navrhnout obytný soubor na cca 20 ha parcelu v Brně - Komíně a nabídnout tak městské časti Komín možné alternativy k tzv. developerskému urbanismu.
Neverbální komunikace ve školním prostředí
Sedláčková, Alžběta ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Skutil, Martin (oponent)
V první kapitole Uvedení do problematiky neverbální komunikace je popsán význam a užívání mimoslovního jednání. Práce se věnuje základním pojmům spojeným s neverbální komunikací. Je nastíněna důležitost správného porozumění signálům druhých lidí a vysvětleno, co ovlivňuje naše jednání. Ve druhé kapitole Rozdělení řeči těla jsou uspořádány tělesné pohyby a posunky prohlubující vhled do významu řeči našeho těla, s názornými příklady popsány významy užívaných gest v pedagogickém procesu. Nejčastější omyly a zastaralá dogmata v jednání stojí naproti vysvětlení, co naším postojem sdělujeme okolí. Třetí kapitola Vymezení jednotlivých rolí se zabývá chováním učitele i žáků, podmiňujícími vlivy, které se podílí na utváření jejich vztahu. Je rozvedeno, co působí na jednotlivé aktéry při komunikaci ve školním prostředí a popsána role učitele v životech žáků. V praktické části je retrospektivně zaznamenáno pozorování vyučovací hodiny, kde žáci v pubescentním věku reagují na učitele, jednají v zátěžových situacích. Snahou je zjistit, jak žáci vnímají změny nálad a chování u učitele během zahájení hodiny a jak je to nadále ovlivní. Výsledky výzkumu, zaměřeného také na zjištění, jak jsou žáci pozorní a jaký podají výkon během hodiny, jsou znázorněné v tabulkách a grafech pro lepší orientaci. V závěru, kde...
Počátky hudební inteligence: vývoj hudebních schopností u dětí v předškolním věku
Sedláčková, Alžběta ; Hříbková, Lenka (vedoucí práce) ; Trpišovská, Dobromila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá hudebními schopnostmi u dětí v předškolním věku. V rámci práce byl realizován příčný výzkum v mateřské škole, při kterém byl zkoumán postup ve vývoji hudebních schopností u dětí v předškolním věku, dále rozdíly mezi dívkami a chlapci v této oblasti. Také byly zkoumány souvislosti mezi hudebním prostředím v rodině a hudebními schopnostmi dětí. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a empirickou. Teoretická část pojednává o hudebních schopnostech, které byly zkoumány ve výzkumu a o vývoji hudebních schopností, přičemž je kladen důraz především na předškolní období. Empirická část se nejprve věnuje popisu realizovaného výzkumu (např. popis metod zkoumání hudebních schopností, charakteristiky vyšetřovaných souborů), následně jsou prezentována získaná data a nakonec jsou výsledky analyzovány. Průměry výsledků dětí v testu hudebních schopností jsou porovnávány dle různých kritérií (dle věku, pohlaví a hudebního prostředí v rodině), výsledky dětí jsou také porovnávány pomocí statistických metod.
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Sedláčková, Alžběta ; Šmídek, Petr (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Cíle projektu bylo navrhnout obytný soubor na cca 20 ha parcelu v Brně - Komíně a nabídnout tak městské časti Komín možné alternativy k tzv. developerskému urbanismu.

Viz též: podobná jména autorů
10 SEDLÁČKOVÁ, Anna
7 Sedláčková, Adéla
5 Sedláčková, Alena
8 Sedláčková, Andrea
1 Sedláčková, Aneta
10 Sedláčková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.