Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza systému managementu znalostí ve vybrané firmě a návrh změn
Kratochvilová, Lenka ; Schulz, Martin (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku znalostního managementu, jeho principů a aplikaci. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou uvedena teoretická východiska, která jsou dále využita v analytické a návrhové části. Návrhová část se zabývá vlastním řešením, které by se dalo aplikovat v analyzované firmě.
Analýza systému managementu znalostí ve vybrané firmě a návrh změn
Kratochvilová, Lenka ; Schulz, Martin (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku znalostního managementu, jeho principů a aplikaci. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou uvedena teoretická východiska, která jsou dále využita v analytické a návrhové části. Návrhová část se zabývá vlastním řešením, které by se dalo aplikovat v analyzované firmě.
Analýza efektivnosti kombinované výroby elektřiny a tepla
Knesplová, Jana ; Jílková, Jiřina (vedoucí práce) ; Schulz, Martin (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá analýzou efektivnosti kombinované výroby elektřiny a tepla. Pro komplexní pohled na problematiku výroby energií je zařazeno využívání obnovitelných zdrojů v energetice. Hlavním cílem práce je zanalyzovat ekonomickou a environmentální efektivnost kombinované výroby elektřiny. Při analýze jsou vzaty v úvahu národohospodářské aspekty.Vlastní analýza byla realizována na případové studii vyhodnocení investičního záměru společnosti Ško- Energo, s. r. o. a na porovnání kombinované výroby, výroby elektřiny v elektrárně a výroby tepla ve výtopně používající jako palivo zemní plyn. Environmentální efektivnost je hodnocena dle změny energetických vstupů a emisních výstupů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Schulz, Marcus
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.