Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inkluzivní letní tábor a jeho význam pro intaktní účastníky
Saaková, Johanna ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
SAAKOVÁ, Johanna. Inkluzivní letní tábor a jeho význam pro intaktní účastníky. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, katedra speciální pedagogiky, 2022. počet stran 121. Diplomová práce. Diplomová práce pojednává o provozování inkluzivního letního tábora, kterého se mimo dětí s poruchou autistického spektra, s mentální postižením a s Downovým syndromem účastní i děti intaktní a sourozenci dětí s postižením. Práce se zabývá především programem během týdenního pobytu na táboře a dále se zaměřuje na rozhovory s intaktními účastníky. Cílem této diplomové práce je rozbor přípravy, realizace a následné podrobné popsání inkluzivního letního tábora pro děti s poruchami autistického spektra, pro děti s jiným mentálním postižením, pro intaktní děti (sourozence) a následná analýza jeho vlivu na intaktní dětské účastníky. Ve své práci bych si ráda ověřila hypotézu, že na inkluzivním táboře v Bukové dostávají děti vše, co od něj očekávají (kvalitní program, přátele, zábavu, bezpečí, důvěru ve vedoucích apod.) i když v něm jsou děti s postižením, které vyžadují mnoho péče a pozornosti od ostatních dospělých vedoucích a asistentů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na šest kapitol, z nichž první charakterizuje pojem Inkluze. Druhá kapitola se zabývá rodinou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.