Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etický kodex médií EU
Ryšánková, Irena ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
Diplomová práce "Etický kodex médií EU" se zabývá možností nalezení společného etického kodexu pro všechna média v EU. Text mimo hledání společných evropských hodnot v některých teoretických konceptech politologie a mediální teorie analyzuje stávající stav legislativy s mediální regulace v Evropě a klíčová rozhodnutí o mediálních systémech v evropských institucích. Zabývá se podrobně rozhodováním o regulačním rámci evropských médií, vznikem prvních kodexů a kodexy novinářských organizací v Evropě. Vzhledem k mnohovrstevnatosti problematiky etiky či etik se nakonec autorka rozhodla zúžit výběr na kodexy, vydávané novinářskými organizacemi, protože právě zpravodajství je nakonec to, co o obrazu média rozhoduje, na jejichž základě vytváří na principu nejnižšího společného jmenovatele kodex chování pracovníků médií. V Příloze 1 autorka provádí tematickou komparaci 32 mediálních kodexů, která jí sloužiola jako podklad. V Příloze 3 uvádí vlastní výzkum důvěryhodnosti médií v ČR, který provedla v rámci této práce v roce 2010. V příloze 3 pak autorka přináší výčet hlavní evropské a české mediální legislativy.
Etický kodex médií EU
Ryšánková, Irena ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
Diplomová práce "Etický kodex médií EU" se zabývá možností nalezení společného etického kodexu pro všechna média v EU. Text mimo hledání společných evropských hodnot v některých teoretických konceptech politologie a mediální teorie analyzuje stávající stav legislativy s mediální regulace v Evropě a klíčová rozhodnutí o mediálních systémech v evropských institucích. Zabývá se podrobně rozhodováním o regulačním rámci evropských médií, vznikem prvních kodexů a kodexy novinářských organizací v Evropě. Vzhledem k mnohovrstevnatosti problematiky etiky či etik se nakonec autorka rozhodla zúžit výběr na kodexy, vydávané novinářskými organizacemi, protože právě zpravodajství je nakonec to, co o obrazu média rozhoduje, na jejichž základě vytváří na principu nejnižšího společného jmenovatele kodex chování pracovníků médií. V Příloze 1 autorka provádí tematickou komparaci 32 mediálních kodexů, která jí sloužiola jako podklad. V Příloze 3 uvádí vlastní výzkum důvěryhodnosti médií v ČR, který provedla v rámci této práce v roce 2010. V příloze 3 pak autorka přináší výčet hlavní evropské a české mediální legislativy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.