Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zaměstnanecká angažovanost v IT sektoru v České republice
Rudová, Julie ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat zaměstnaneckou angažovanost pracovníků v IT sektoru a identifikovat specifika cílové skupiny ve vztahu k budování zaměstnanecké angažovanosti prostřednictvím pracovních faktorů. Pozornost je věnována teoretickým východiskům zaměstnanecké angažovanosti, jejím dopadům a způsobům měření. Analyzovány jsou aspekty budování zaměstnanecké angažovanosti s důrazem na pracovní faktory. Popsán je personální proces vytváření pracovních míst, pomocí kterého lze přispívat k rozvoji zaměstnanecké angažovanosti prostřednictvím pracovních faktorů. Postihnuta jsou specifika cílové skupiny IT profesionálů. Práce obsahuje kvantitativní šetření, které bylo provedeno pomocí online dotazníku. Respondenty šetření jsou pracovníci v IT sektoru působící v soukromých společnostech se sídlem v Praze. Cílem empirického šetření je analyzovat vzájemný vztah zaměstnanecké angažovanosti a dvou pracovních faktorů, které přispívají k jejímu budování, u pracovníků v IT sektoru v České republice. Zkoumán je vztah mezi zaměstnaneckou angažovaností a autonomií v pracovní činnosti a vztah mezi zaměstnaneckou angažovaností a zpětnou vazbou na pracovní výkon. Dílčími cíli šetření je ověřit, zda míra zaměstnanecké angažovanosti je nezávislá na pohlaví respondentů a zda je závislá na věku respondentů....
Komparace environmentálního vzdělávání v České republice a ve Švédsku
Rudová, Julie ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou environmentálního vzdělávání, které je zde pojímáno v širším kontextu udržitelného rozvoje. Cílem práce je porovnat stav environmentálního vzdělávání v České republice a ve Švédsku. Nejprve jsou vymezeny základní koncepty (environmentální vzdělávání, udržitelný rozvoj) a jejich historický vývoj. Hlavní osu následující části tvoří strategický dokument OSN Přeměna našeho světa: Agenda pro udržitelný rozvoj 2030 a v něm definovaný koncept tzv. cílů udržitelného rozvoje. Pozornost je věnována implementaci tohoto dokumentu na národní úrovni a porovnání plnění cílů udržitelného rozvoje v České republice a ve Švédsku. Následuje stěžejní část práce, jež se zabývá samotným srovnáním environmentálního vzdělávání ve vybraných státech. Reflektovány jsou historické a politické souvislosti i podoba vzdělávacích aktivit s environmentální tematikou v prostředí školy i mimo ni. Pozornost je věnována také postojům veřejnosti k udržitelnému jednání a problémům týkajícím se životního prostředí. Klíčová slova: environmentální vzdělávání, environmentální pilíř udržitelného rozvoje, Agenda 2030 pro udržitelný rozvoj, cíle udržitelného rozvoje, Česká republika, Švédsko

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.