Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dostavba městského bloku - ulice Křížová
Polanská, Andrea ; Prudík, David (oponent) ; Františák, Luboš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se věnuji dostavbě městského bloku na ulici Křížová v Brně. Dané řešené území se nachází v centru města nedaleko Mendlova náměstí. V návrhu počítám s upraveným řešením areálu ,,Kras” a respektuji modifikaci ulice z návrhu oceněného 2. cenou v ideové soutěži na Mendlovo náměstí konanou v roce 2018. Cílem mé práce je hledání optimálního urbanistického konceptu, stavebního programu a architektonického návrhu dvou městských domů.
Jak budeme společně vyrůstat?
Polanská, Andrea ; Müller, Rudolf (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Má diplomová práce vychází z předdiplomového projektu, jehož téma bylo „Jak budeme spolu žít?“. Projekt byl založen na spolupráci celého ateliéru a jeho výsledkem byla teoretická část, koncepční a urbanistické řešení. V teoretické části jsme provedli výzkum a vytyčení 3 základních pojmů - reciprocita, globalizace, udržitelnost. Následně jsme náš výzkum aplikovali pro řešení konkrétní lokality, kterou je areál bývalého cukrovaru ve Šlapanicích. Cílem společného konceptu je bořit hranice mezi mladými a starými, jednotlivci a rodinami. Koncept je založen na zpochybňování konvenčních způsobů života. Proto námi navržené urbanistické řešení lze popsat jako rozmanité, založené na koexistenci a budování mezigeneračních vztahů mezi lidmi. V závěru předdiplomové práce nám vyvstaly 3 otázky - Jak budeme spolu bydlet?, Jak budeme spolu pracovat?, Jak budeme spolu vyrůstat?. A právě poslední otázka se stala tématem mé závěrečné diplomové práce. Cílem mé diplomové práci je tuto otázku proměnit v konkrétní návrh mateřské školy ve spojení s bydlením pro seniory. Navržený soubor staveb by měl podněcovat k vzájemným interakcím. Nabídnout prostor pro společné trávení času, aby se vytvářela sociální síť pro mezigenerační život, díky které jsou komunity atraktivnější. Nejde tedy jen o samotné spojení seniorů a dětí z mateřské školy, ale o vytvoření komunity. Rovněž se v rámci úvah o udržitelné budoucnosti a společného žití navracím, tak jako tomu bylo v minulosti, k blízkému soužití s přírodou. Protože toto souznění může vyřešit některé z palčivých otázek světa udržitelným způsobem.
Jak budeme společně vyrůstat?
Polanská, Andrea ; Müller, Rudolf (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Má diplomová práce vychází z předdiplomového projektu, jehož téma bylo „Jak budeme spolu žít?“. Projekt byl založen na spolupráci celého ateliéru a jeho výsledkem byla teoretická část, koncepční a urbanistické řešení. V teoretické části jsme provedli výzkum a vytyčení 3 základních pojmů - reciprocita, globalizace, udržitelnost. Následně jsme náš výzkum aplikovali pro řešení konkrétní lokality, kterou je areál bývalého cukrovaru ve Šlapanicích. Cílem společného konceptu je bořit hranice mezi mladými a starými, jednotlivci a rodinami. Koncept je založen na zpochybňování konvenčních způsobů života. Proto námi navržené urbanistické řešení lze popsat jako rozmanité, založené na koexistenci a budování mezigeneračních vztahů mezi lidmi. V závěru předdiplomové práce nám vyvstaly 3 otázky - Jak budeme spolu bydlet?, Jak budeme spolu pracovat?, Jak budeme spolu vyrůstat?. A právě poslední otázka se stala tématem mé závěrečné diplomové práce. Cílem mé diplomové práci je tuto otázku proměnit v konkrétní návrh mateřské školy ve spojení s bydlením pro seniory. Navržený soubor staveb by měl podněcovat k vzájemným interakcím. Nabídnout prostor pro společné trávení času, aby se vytvářela sociální síť pro mezigenerační život, díky které jsou komunity atraktivnější. Nejde tedy jen o samotné spojení seniorů a dětí z mateřské školy, ale o vytvoření komunity. Rovněž se v rámci úvah o udržitelné budoucnosti a společného žití navracím, tak jako tomu bylo v minulosti, k blízkému soužití s přírodou. Protože toto souznění může vyřešit některé z palčivých otázek světa udržitelným způsobem.
Společenská odpovědnost firem jako součást ekonomického terciárního vzdělávání
Polanská, Andrea
Diplomová práce se zabývá výukou společenské odpovědnosti na vysokých školách v České republice. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro rozvoj předmětů zabývajících se společenskou odpovědností firem (CSR) na vysokých školách s ekonomickým zaměřením, aby co nejlépe odpovídaly požadavkům na trhu práce. První část práce tvoří literární rešerše, ve které je vysvětlen koncept CSR. Část je zaměřena přímo na vztah společenské odpovědnosti a vzdělávání, a nejen to vysokoškolské. V rámci vlastní práce byla nejprve provedena analýza současné situace CSR ve vzdělávání jak u nás, tak i v zahraničí. Na základně výsledků provedeného dotazníkového šetření, analýzy sekundární dat a rozhovorů byla následně formulována doporučení. Ta byla směřována do co největšího propojení s praxí formou stáží, přednášek odborníků z praxe a různých projektů organizovaných samotnými studenty.
Dostavba městského bloku - ulice Křížová
Polanská, Andrea ; Prudík, David (oponent) ; Františák, Luboš (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se věnuji dostavbě městského bloku na ulici Křížová v Brně. Dané řešené území se nachází v centru města nedaleko Mendlova náměstí. V návrhu počítám s upraveným řešením areálu ,,Kras” a respektuji modifikaci ulice z návrhu oceněného 2. cenou v ideové soutěži na Mendlovo náměstí konanou v roce 2018. Cílem mé práce je hledání optimálního urbanistického konceptu, stavebního programu a architektonického návrhu dvou městských domů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Polanská, Anna
2 Polánská, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.