Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Profesní vzdělávání policejního managementu
Schillerová, Alica ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Plachý, Rostislav (oponent)
Přístup k vyšším úrovním vzdělávání se v pokročilých demokratických zemí objevuje již od ukončení druhé světové války. Objevuje se poznání, že vzdělání a kvalifikace je jediným zdrojem, který bude mít lidstvo v neomezeném množství, že lidský kapitál je nejcennějším bohatstvím společnosti a že investice do něj jsou patrně nejdůležitějšÍ. Cílem nové učící se společnosti je dosáhnout co nejvyšší úroveň vzdělání a odstranit neúspěch pro každého svého člena. Vzdělání se neomezuje pouze na vstupní období života, ale stává se z něj celoživotní proces a nezískává se jen formálně, prostřednictvím vzdělávacího systému, ale na základě veškeré získané zkušenosti. Objevuje se nový koncept, celoživotní učení pro všechny, jehož postupná realizace se dnes stává cílem úsilí jak mezinárodních vládních organizací (Evropské unie, Rady Evropy, OECD a UNESCO), tak všech vyspělých rozvojových zemÍ. Realizace konceptu celoživotního učení se soustřeďuje na několik hlavních cílů. Prvním cílem je vytvoření základny pro celoživotní učení, druhým úkolem je vytvoření promyšlených vazeb mezi učením a prací, dále jde o nové vymezení úlohy a odpovědnosti všech partnerů na místní, regionální či celostátní úrovni. Posledním úkolem je vytvářet stimuly pro investování do lidského kapitálu.
Soudní soustava v ČR
Plachý, Rostislav ; Hřebejk, Jiří (vedoucí práce) ; Preuss, Ondřej (oponent)
Soudní soustava v ČR Abstrakt Účelem této diplomové práce je podat ucelený obraz o soudní soustavě v ČR, zejména o jejích kořenech, současném stavu a možném budoucím vývoji. První část práce je rozdělena do čtyř kapitol, ve kterých jsou postupně vykládány pojem soudnictví a jeho funkce, důležité zásady týkající se soudnictví, související pojmy a základní rozdělení druhů soudů. Druhá část je rozdělena do pěti kapitol, které jsou odděleny důležitými historickými událostmi. V těchto kapitolách je shrnut historický vývoj soudní soustavy v období od Rakouska-Uherska do rozpadu ČSFR s důrazem na soustavu obecných soudů. Na konec této části státu uvádím osobní zhodnocení. Třetí část tvoří stěžejní část této práce. Tato část v první kapitole vymezuje relevantní právní předpisy, které se soudní soustavy týkají a dále následuje šest kapitol, které se postupně věnují okresním soudům, krajským soudům, vrchním soudům, Nejvyššímu soudu a Nejvyššímu správnímu soudu. U jednotlivých soudů je popsána jejich pozice v soudní soustavě, obsazení z pohledu soudců, vnitřní organizace, příslušnost, vztah k ostatním soudům, přitom je kladen důraz na okresní soudy. Poslední kapitola této části se zabývá stručným výkladem o Ústavním soudu, a to zejména jeho rozhodovací činnosti. Ve čtvrté části je v potřebném rozsahu rozebrána...
Soudní soustava v ČR
Plachý, Rostislav ; Hřebejk, Jiří (vedoucí práce) ; Preuss, Ondřej (oponent)
Soudní soustava v ČR Abstrakt Účelem této diplomové práce je podat ucelený obraz o soudní soustavě v ČR, zejména o jejích kořenech, současném stavu a možném budoucím vývoji. První část práce je rozdělena do čtyř kapitol, ve kterých jsou postupně vykládány pojem soudnictví a jeho funkce, důležité zásady týkající se soudnictví, související pojmy a základní rozdělení druhů soudů. Druhá část je rozdělena do pěti kapitol, které jsou odděleny důležitými historickými událostmi. V těchto kapitolách je shrnut historický vývoj soudní soustavy v období od Rakouska-Uherska do rozpadu ČSFR s důrazem na soustavu obecných soudů. Na konec této části státu uvádím osobní zhodnocení. Třetí část tvoří stěžejní část této práce. Tato část v první kapitole vymezuje relevantní právní předpisy, které se soudní soustavy týkají a dále následuje šest kapitol, které se postupně věnují okresním soudům, krajským soudům, vrchním soudům, Nejvyššímu soudu a Nejvyššímu správnímu soudu. U jednotlivých soudů je popsána jejich pozice v soudní soustavě, obsazení z pohledu soudců, vnitřní organizace, příslušnost, vztah k ostatním soudům, přitom je kladen důraz na okresní soudy. Poslední kapitola této části se zabývá stručným výkladem o Ústavním soudu, a to zejména jeho rozhodovací činnosti. Ve čtvrté části je v potřebném rozsahu rozebrána...
Profesní vzdělávání policejního managementu
Schillerová, Alica ; Plachý, Rostislav (oponent) ; Šerák, Michal (vedoucí práce)
Přístup k vyšším úrovním vzdělávání se v pokročilých demokratických zemí objevuje již od ukončení druhé světové války. Objevuje se poznání, že vzdělání a kvalifikace je jediným zdrojem, který bude mít lidstvo v neomezeném množství, že lidský kapitál je nejcennějším bohatstvím společnosti a že investice do něj jsou patrně nejdůležitějšÍ. Cílem nové učící se společnosti je dosáhnout co nejvyšší úroveň vzdělání a odstranit neúspěch pro každého svého člena. Vzdělání se neomezuje pouze na vstupní období života, ale stává se z něj celoživotní proces a nezískává se jen formálně, prostřednictvím vzdělávacího systému, ale na základě veškeré získané zkušenosti. Objevuje se nový koncept, celoživotní učení pro všechny, jehož postupná realizace se dnes stává cílem úsilí jak mezinárodních vládních organizací (Evropské unie, Rady Evropy, OECD a UNESCO), tak všech vyspělých rozvojových zemÍ. Realizace konceptu celoživotního učení se soustřeďuje na několik hlavních cílů. Prvním cílem je vytvoření základny pro celoživotní učení, druhým úkolem je vytvoření promyšlených vazeb mezi učením a prací, dále jde o nové vymezení úlohy a odpovědnosti všech partnerů na místní, regionální či celostátní úrovni. Posledním úkolem je vytvářet stimuly pro investování do lidského kapitálu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Plachý, Robert
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.