Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Petříková, Karolína ; Hrabcová, Adéla (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení nehtového studia v Uherském Ostrohu. Práce se skládá ze 3 částí – teoretická, analýza současného stavu a návrhová část. V první části jsou vysvětleny teoretické poznatky k danému tématu, které jsou nezbytné pro pochopení dalších částí. V další části je provedena analýza trhu včetně dotazníkového průzkumu. Poslední část se týká marketingového a finančního plánu. Na závěr je práce zhodnocena pomocí metody návratnosti.
Návrh podnikatelského záměru pro založení kavárny v Uherském Ostrohu
Petříková, Karolína ; Hrabcová, Adéla (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského záměru na založení kavárny v Uherském Ostrohu, která se bude zaměřovat na speciální nabídku nápojů a dezertů. Tato práce začíná částí teoretickou, kde je provedena literární rešerše na dané téma, což je potřebné pro vypracování dalších částí. Na část teoretickou navazuje analýza současného stavu, která obsahuje analýzu obecného okolí, oborového okolí a analýzu SWOT. Je zde taky proveden marketingový výzkum zaměřený na zjištění preferencí a poptávky potenciálních zákazníků. Následuje část návrhová, kde jsou využity výsledky analýz a marketingového výzkumu a je sestaven organizační, provozní, marketingový a finanční plán. Na úplném konci práce je nalezen bod zvratu a zhodnocena návratnost investice.
Podnikatelský záměr
Petříková, Karolína ; Hrabcová, Adéla (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení nehtového studia v Uherském Ostrohu. Práce se skládá ze 3 částí – teoretická, analýza současného stavu a návrhová část. V první části jsou vysvětleny teoretické poznatky k danému tématu, které jsou nezbytné pro pochopení dalších částí. V další části je provedena analýza trhu včetně dotazníkového průzkumu. Poslední část se týká marketingového a finančního plánu. Na závěr je práce zhodnocena pomocí metody návratnosti.

Viz též: podobná jména autorů
3 PETŘÍKOVÁ, Kateřina
3 Petříková, Kateřina
4 Petříková, Klára
1 Petříková, Kristína
2 Petříková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.