Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv ne/etického chování autobusových dopravců na volbě konečného spotřebitele
Jarošová, Petra ; Peš, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem ne/etického chování autobusových dopravních společností, které má vliv na volbu konečného spotřebitele. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část je věnována základním charakteristikám etiky, členění etiky a jejím historickým vývojem. Praktická část se zabývá analýzou čtyř největších autobusových dopravních společností. Dále je dle výzkumu zjištěno na základě jakých kritérií si klienti vybírají služby autobusových dopravních společností a jaký mají zákazníci názor na etiku v podnikání. V další fázi jsou v práci prezentovány výsledky výzkumu a na základě těchto výsledků je sestaveno doporučení, které je vhodné pro neeticky jednající společnost, aby byla její pověst vylepšena a aby získala důvěru svých nynějších i budoucích klientů.
Analýza vybrané firmy
Peš, Martin ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat skutečný a aktuální stav společnosti Laufen CZ, s.r.o. a navržení opatření. Jedná se o analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Jak se firma vyrovnala s dopady finanční a hospodářské krize nám sdělí analýzy SWOT, SLEPT, Quick test, Fundamentální analýza a Porterův model 5 sil.
Vliv ne/etického chování autobusových dopravců na volbě konečného spotřebitele
Jarošová, Petra ; Peš, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem ne/etického chování autobusových dopravních společností, které má vliv na volbu konečného spotřebitele. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část je věnována základním charakteristikám etiky, členění etiky a jejím historickým vývojem. Praktická část se zabývá analýzou čtyř největších autobusových dopravních společností. Dále je dle výzkumu zjištěno na základě jakých kritérií si klienti vybírají služby autobusových dopravních společností a jaký mají zákazníci názor na etiku v podnikání. V další fázi jsou v práci prezentovány výsledky výzkumu a na základě těchto výsledků je sestaveno doporučení, které je vhodné pro neeticky jednající společnost, aby byla její pověst vylepšena a aby získala důvěru svých nynějších i budoucích klientů.
Analýza vybrané firmy
Peš, Martin ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat skutečný a aktuální stav společnosti Laufen CZ, s.r.o. a navržení opatření. Jedná se o analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Jak se firma vyrovnala s dopady finanční a hospodářské krize nám sdělí analýzy SWOT, SLEPT, Quick test, Fundamentální analýza a Porterův model 5 sil.

Viz též: podobná jména autorů
2 Peš, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.