Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efekt rodičovské výchovy u předškolních dětí na sledovanost sociálních sítí
Partlová, Iva ; Harsa, Pavel (vedoucí práce) ; Kmoch, Vladimír (oponent)
Východiska: Rychlá a moderní doba jde velice kupředu. Moderní technologie se dostávají do rukou všem ať chceme či ne, bohužel i těm nejmenším. Všichni se od všech učíme a napodobujeme chování druhých již od malička, a hlavně od našich rodičů. Cíle: Hlavním cílem tohoto výzkumu je, zda mají rodiče vliv na používání sociálních sítích na své předškolní děti. Dalším cílem je se zaměřit na to, kolik času děti na obrazovkách tráví. Dále také zjistit, na jakých sociálních sítích děti respondentů nejvíce tráví čas a zároveň to porovnat s jejich rodiči, zda kopírují jejich vzorce chování. Metody: Data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Celkem odpovědí bylo 136, které byly jak ve formě psané, tak on-line. Psané dotazníky byly pečlivě přepsány do excelu a následně vyhodnoceny. Výsledky: Děti jsou ovlivněny svými rodiči ve výchově, která je spojená s používáním obrazovek a jaké činnosti na nich nejvíce vyhledávají. Rodiče jsou nejvíce pro restriktivní mediaci. Další nejvíce zastoupenou je aktivní mediace. Nejvíce svoje elektronické zařízení půjčuje rodič, který má vzdělaní střední školu s maturitou či VOŠ. Nejvíce času na sociálních sítích tráví děti, kterým je 6. Nejvíce stráveného času na sociálních sítích bylo hodinu denně. Děti v předškolním věku nejsou ovlivněni svými sourozenci v...

Viz též: podobná jména autorů
2 PARTLOVÁ, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.