Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv způsobů vedení na postoj zaměstnanců k učení se
Palečková, Karolína ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Záškodná, Helena (oponent)
Pozornost k učení na pracovišti se v posledních dvaceti letech podle uváděných studií a výzkumů zvýšila. Organizace se musejí vyrovnávat s rapidně se měnícím světem a najít způsoby, jak v něm uspět. Tato práce se snaží nalézt odpovědi, zda a jak může být učení na pracovišti podporováno a přijímáno svým pracovním prostředím. Vedoucí pracovníci jsou centrem tohoto hledání z důvodu úzkého vlivu na své podřízené. Předmětem studie je pobočka nizozemské banky v České republice. Účastníci šetření pocházeli z jednoho zvoleného oddělení banky. Šetření proběhlo formou dotazníků. Výsledky ukázaly, že chování vedoucích orientované na učení se může mít významný vliv na učení se jejich podřízených. Dále se ve výsledcích objevilo, že transformační styl vedení byl vedoucími v šetření využíván častěji než jiný styl vedení. Učení bylo respondenty pozitivně hodnoceno. Studie navrhuje několik východisek, jak podpořit učení na pracovišti prostřednictvím vedoucích pracovníků a také další náměty pro budoucí výzkum tématu. Klíčová slova: vůdcovství, vedoucí pracovníci, učení na pracovišti, posílení učení se
Vliv způsobů vedení na postoj zaměstnanců k učení se
Palečková, Karolína ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Pozornost k učení na pracovišti se v posledních dvaceti letech podle uváděných studií a výzkumů zvýšila. Organizace se musejí vyrovnávat s rapidně se měnícím světem a najít způsoby, jak v něm uspět. Tato práce se snaží nalézt odpovědi, zda a jak může být učení na pracovišti podporováno a přijímáno svým pracovním prostředím. Vedoucí pracovníci jsou centrem tohoto hledání z důvodu úzkého vlivu na své podřízené. Předmětem studie je pobočka nizozemské banky v České republice. Účastníci šetření pocházeli z jednoho zvoleného oddělení banky. Šetření proběhlo formou strukturovaných rozhovorů. Výsledky ukázaly, že chování vedoucích orientované na učení se může mít významný vliv na učení se jejich podřízených. Dále se ve výsledcích objevilo, že transformační styl vedení byl vedoucími v šetření využíván častěji než jiné styly vedení. Učení bylo respondenty pozitivně hodnoceno. Studie navrhuje několik východisek, jak podpořit učení na pracovišti prostřednictvím vedoucích pracovníků a také další náměty pro budoucí výzkum tématu. Klíčová slova Vůdcovství, vedoucí pracovníci, učení na pracovišti, posílení učení se

Viz též: podobná jména autorů
6 Palečková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.