Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stanovení podílu obalových odpadů ve využitelných složkách domovního odpadu
Pazderová, Jana
Tato diplomová práce na téma "Stanovení podílu obalových odpadů ve využitelných složkách domovního odpadu" se v první části zabývá stanovením pojmů vztahujícím se k odpadovému hospodářství. Následně je práce zaměřena na množství obalů uvedených na trh a objem komunálních odpadů v rámci České republiky. Hlavní část práce pojednává o vyhodnocování výsledků vlastního ročního vážení domovních odpadů. Odpady byly roztříděny na jednotlivé složky a rozděleny podle toho, zda se jednalo či nejednalo o odpady z obalů a následně byly samostatně zváženy a výsledky zaznamenány. Práce je zaměřena zejména na objasňování a popis výsledků, kterých bylo dosaženo, a také na porovnávání množství jednotlivých složek odpadů s produkcí obce Pustá Rybná a s produkcí republikovou, jejíž evidenci vede Český statistický úřad. V závěru jsou uvedeny nejvýznamnější výsledky celé práce.
Aktivizující metody ve vyučování a jejich vliv na klima třídy
PAZDEROVÁ, Jana
Diplomová práce ,,Aktivizující metody ve vyučování a jejich vliv na klima třídy`` pojednává o aktivizující metodách a jejich vlivu na klima třídy. Cílem práce je změření klimatu dané třídy, použití aktivizujících metod a následné změření klimatu třídy. Výsledky jsou porovnány, hypotézy vyhodnoceny a zjištěn tak vliv aktivizujících metod na klima třídy. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu (výuková metoda, aktivizující výukové metody, prostředí, atmosféra, klima třídy). Dále je zde charakterizovaná problematika zkoumání klimatu, různé metody zkoumání aj.. Praktická část nabízí přehled metod zkoumání klimatu, popis zvolených metod výzkumu a průběh výzkumu. Získané údaje jsou zpracovány, vyhodnoceny a zaneseny do tabulek a grafů, podle nichž můžeme lépe zhodnotit celkové klima tříd a jednotlivé proměnné klimatu třídy (zaujetí žáka školní prací, vztahy mezi žáky ve třídě, učitelova pomoc žákům, orientace žáků na úkoly, pořádek a organizovanost, jasnost pravidel). Předmětem zkoumání bylo především zjištění a porovnání celkového klimatu třídy před a po používání aktivizujících metod ve vyučování.

Viz též: podobná jména autorů
3 PAZDEROVÁ, Jitka
4 Pazderová, Jana
1 Pazderová, Jindra
3 Pazderová, Jitka
1 Pazderová, Johana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.