Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design reprezentačního automobilu
Nevřela, Petr ; Paliatka, Peter (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Svým návrhem reprezentativního automobilu respektuji potřebné požadavky v kategorii prémiových vozů. Automobil by měl působit na první pohled majestátně. Zvolené robustnější tvarování doplňují luxusně pojaté elementy. Použité pohonné ústrojí představuje současný technologický přechod k alternativním pohonům. Některé další prvky využívají pokročilých technologií, což tento návrh posouvá více do koncepční roviny. Diplomová práce není navržena pro žádnou zavedenou automobilovou značku. Tento způsob je náročnější, protože nelze spoléhat na asociaci se známou značkou, poskytnul mi však maximální volnost při tvarování automobilu.
Design karoserie pneumobilu pro robotickou výrobu
Vevera, Tomáš ; Nevřela, Petr (oponent) ; Škaroupka, David (vedoucí práce)
Práce řeší design karoserie pneumobilu určené pro robotickou výrobu metodou zakřiveného ohýbání. Jsou vyhodnoceny možnosti této technologie a problematika specifického chování CCF geometrií. Za účelem zjednodušení a urychlení návrhového procesu je předložen návrh softwarového nástroje určeného k simulaci CCF geometrií. Získané poznatky jsou využity k vytvoření prototypu navrženého řešení pomocí zakřiveného ohýbání.
Design karoserie pneumobilu pro robotickou výrobu
Vevera, Tomáš ; Nevřela, Petr (oponent) ; Škaroupka, David (vedoucí práce)
Práce řeší design karoserie pneumobilu určené pro robotickou výrobu metodou zakřiveného ohýbání. Jsou vyhodnoceny možnosti této technologie a problematika specifického chování CCF geometrií. Za účelem zjednodušení a urychlení návrhového procesu je předložen návrh softwarového nástroje určeného k simulaci CCF geometrií. Získané poznatky jsou využity k vytvoření prototypu navrženého řešení pomocí zakřiveného ohýbání.
Design reprezentačního automobilu
Nevřela, Petr ; Paliatka, Peter (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Svým návrhem reprezentativního automobilu respektuji potřebné požadavky v kategorii prémiových vozů. Automobil by měl působit na první pohled majestátně. Zvolené robustnější tvarování doplňují luxusně pojaté elementy. Použité pohonné ústrojí představuje současný technologický přechod k alternativním pohonům. Některé další prvky využívají pokročilých technologií, což tento návrh posouvá více do koncepční roviny. Diplomová práce není navržena pro žádnou zavedenou automobilovou značku. Tento způsob je náročnější, protože nelze spoléhat na asociaci se známou značkou, poskytnul mi však maximální volnost při tvarování automobilu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.