Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Plánování učiva ve výchově ke zdraví
Navrátilová, Klára ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Záhořová, Karolína (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na plánování učiva ve výchově ke zdraví. Cílem práce bylo navrhnout modelové hodiny vybraného tematického celku výchovy ke zdraví na vybrané základní škole. Modelové zpracování hodin bylo připraveno na základě analýzy školního vzdělávacího programu školy, která se zaměřovala na aktuálnost dokumentu a začlenění učiva výchovy ke zdraví ve volitelných předmětech. Dílčím cílem práce bylo také zjistit, zdali jsou učitelé výchovy ke zdraví obeznámeni s koncepcí výchovy ke zdraví ve škole. Mimo jiné bylo dílčím cílem zjistit aktuální stav implementace výchovy ke zdraví v edukační realitě. K získání informací byla využita analýza školního vzdělávacího programu, pozorování a rozhovory. Výsledkem práce je dvanáct modelů hodin tematického celku sexuální výchova. Během analýzy bylo zjištěno, že školní vzdělávací program sledované školy obsahuje špatné informace, je neaktuální a některé učivo vzdělávacího oboru v dokumentu zcela chybí. Ve výběru volitelných předmětů se nenachází předmět zaměřený na výchovu ke zdraví, částečné prolnutí ovšem můžeme shledat u dvou nabízených volitelných předmětů. Rozhovory a pozorováním bylo zjištěno, že učitelé výchovy ke zdraví nejsou obeznámeni s koncepcí výuky výchovy ke zdraví. Během výuky spíše nejsou dodržovány fáze výuky a taktéž se v...
Znalosti žáků 9. tříd vybraných základních škol o poruchách příjmu potravy
Navrátilová, Klára ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na znalosti žáků 9. tříd vybraných základních škol o poruchách příjmu potravy. Jejím cílem bylo mimo jiné zjistit, zdali žáci o PPP někdy slyšeli a případně odkud se o nich doslechli. Dílčím cílem této bakalářské práce také bylo ukázat, zdali tito žáci vědí o někom, kdo trpí nebo trpěl nějakou poruchou příjmu potravy. V případě, že o někom takovém vědí, tak o koho se jedná. Jako dalším dílčím cílem bylo objasnit, zdali žáci dokáží identifikovat příznaky PPP a komu by se, v případě podezření na PPP u svého kamaráda, svěřili se svými obavami. Dále byla tato práce zaměřena na to, zdali si jsou zapojení žáci vědomi potencionálního ohrožení jich samotných, co se týče PPP. V neposlední řadě bylo dílčím cílem práce zjistit vztah mezi stigmatizací a PPP. K získání informací bylo využito dotazníkové šetření, které bylo anonymní. Výsledky práce ukazují, že žáci mají 58% znalosti, co se týče PPP. Všichni o PPP někdy slyšeli, přičemž nejvíce byla do odpovědí zahrnuta média. 60 % žáků ví o někom s PPP, přičemž se nejčastěji jedná o veřejně známou osobnost. Pouze 27 % respondentů správně vybralo všechny 3 uvedené příznaky osoby trpící PPP a celkem 35 % vybralo alespoň dva. Podle průzkumu by se nejvíce žáků (celkem 51 %) svěřilo se svými obavami samotnému kamarádovi, u...

Viz též: podobná jména autorů
2 Navrátilová, Karolína
15 Navrátilová, Kateřina
7 Navrátilová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.