Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prenatální diagnostika cystické fibrózy a chorob s expanzemi trinukleotidů - výuka na středních školách
Nováková, Stanislava ; Ehler, Edvard (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Cystická fibróza a choroby s expanzemi trinukleotidů jsou závažná dědičná onemocnění, která slouží v mé diplomové práci jako modelové příklady vhodné pro výuku zajímavých témat lidské genetiky na středních školách. Pomocí vhodné metody prenatálně-genetického vyšetření je možné v rizikových rodinách určit diagnózu vyvíjejícího se plodu a stanovit odpovídající prognózu v dalším prenatálním a postnatálním vývoji. Praktická část práce je věnována obsahové analýze učebnic biologie pro střední školy a přípravě modelové hodiny genetiky na středních školách. Cílem obsahové analýzy učebnic biologie pro střední školy bylo vyhodnocení jednotlivých učebnic dle několika předem zvolených kritérií. Cílem prezentace navržené modelové hodiny bylo na základě odpovědí získaných z dotazníků zjistit, zda se žáci vyšších ročníků středních škol zajímají o předmět genetiky, dále zjistit, co žáky na hodinách nejvíce zaujalo, případně čemu nerozuměli a co se jim zdálo být obtížné. Hodina byla vedena formou odborného semináře, metodou výuky byla přednáška. Z vybraných učebnic biologie pro střední školy byla na základě průměrného hodnocení nejlépe vyhodnocena učebnice Biologie pro gymnázia od autorů Jelínka, J. a Zicháčka, V., která je na zkoumaných školách využívána jako studijní materiál. Z dotazovaných žáků středních škol...
Prenatální diagnostika cystické fibrózy a chorob s expanzemi trinukleotidů - výuka na středních školách
Nováková, Stanislava ; Ehler, Edvard (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Cystická fibróza a choroby s expanzemi trinukleotidů jsou závažná dědičná onemocnění, která slouží v mé diplomové práci jako modelové příklady vhodné pro výuku zajímavých témat lidské genetiky na středních školách. Pomocí vhodné metody prenatálně-genetického vyšetření je možné v rizikových rodinách určit diagnózu vyvíjejícího se plodu a stanovit odpovídající prognózu v dalším prenatálním a postnatálním vývoji. Praktická část práce je věnována obsahové analýze učebnic biologie pro střední školy a přípravě modelové hodiny genetiky na středních školách. Cílem obsahové analýzy učebnic biologie pro střední školy bylo vyhodnocení jednotlivých učebnic dle několika předem zvolených kritérií. Cílem prezentace navržené modelové hodiny bylo na základě odpovědí získaných z dotazníků zjistit, zda se žáci vyšších ročníků středních škol zajímají o předmět genetiky, dále zjistit, co žáky na hodinách nejvíce zaujalo, případně čemu nerozuměli a co se jim zdálo být obtížné. Hodina byla vedena formou odborného semináře, metodou výuky byla přednáška. Z vybraných učebnic biologie pro střední školy byla na základě průměrného hodnocení nejlépe vyhodnocena učebnice Biologie pro gymnázia od autorů Jelínka, J. a Zicháčka, V., která je na zkoumaných školách využívána jako studijní materiál. Z dotazovaných žáků středních škol...
Využití tříděného recyklovatelného odpadu v činnostech mateřské školy
NOVÁKOVÁ, Stanislava
Tato bakalářská práce zpracovává informace o začlenění tématu třídění a recyklace odpadu do environmentální výchovy v mateřských školách, možnostech využití tříděného odpadu pro tvořivé a rukodělné činnosti v MŠ (zdroje inspirace z ČR a zahraničí). Skládá se z části teoretické, praktické a příloh. V teoretické části se pokusím pomocí odborné literatury a textů dostupných ve virtuální podobě na internetu vysvětlit několik pojmů týkajících se odpadů a ekologie. V části praktické a v části příloh se budu věnovat využití recyklovatelného tříděného odpadu v některých činnostech mateřských škol, které jsem měla možnost navštívit během své průběžné a souvislé pedagogické praxe ve druhém a třetím ročníku studia oboru Učitelství pro mateřské školy. Budu zde rozebírat aktivity {--} činnosti, které jsem realizovala s mnohým recyklovatelným odpadovým materiálem. Přípravu aktivit, jejich realizaci a vyhodnocení zpětné vazby jsem provedla ve třídě Kapříků v MŠ Větrná v Českých Budějovicích, ve třídě Žluťásků v MŠ U čtyř barviček odloučené pracoviště MŠ Mozaika Jihlava, ve třídě Ptáčků v MŠ Zeyerova v Českých Budějovicích a na mimoškolních akcích {--} zájmových volnočasových aktivitách zprostředkovávaných dětem na některých víkendových výpravách PS T.O. Mešnice.

Viz též: podobná jména autorů
6 NOVÁKOVÁ, Sabina
6 NOVÁKOVÁ, Soňa
2 NOVÁKOVÁ, Sára
32 NOVÁKOVÁ, Šárka
6 Nováková, Sabina
3 Nováková, Sandra
1 Nováková, Silvia
1 Nováková, Simona
1 Nováková, Slávka
6 Nováková, Soňa
3 Nováková, Soňa,
3 Nováková, Stanislava
2 Nováková, Sylva
32 Nováková, Šárka
2 Nováková, Šárka,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.