Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
An Assistant for Conversational Search
Motlíček, Ondřej ; Dušek, Ondřej (vedoucí práce) ; Galuščáková, Petra (oponent)
V této práci se zaměřujeme na vylepšení uživatelského dojmu z existující webové stránky pro vyhledávání učebních materiálů. Konverzační vyhledávání se podobá dialogu s asistentem - knihovníkem. Konverzační vyhledávání začíná zadáním počátečního do- tazu pro vyhledávání, který je postupně upravován pomocí upřesňovacích otázek. Dále představujeme vlastní metodu pro rozšiřování dotazu, která využívá ontologii, a metodu vyhledávání pomocí doporučování parametrů materiálů. Vyvinutá metoda konverzačního vyhledávání je vyhodnocena s učiteli, kteří jsou potenciální uživatelé vyhledávacího sys- tému. Výsledky vyhodnocení ukazují, že konverzační vyhledávání je vhodnou alternativou ke klasickému vyhledávání. 1
Umělá inteligence pro hru Carcassonne - Objevitelé
Motlíček, Ondřej ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Zelinka, Mikuláš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem umělých inteligencí pro hru Carcassonne - Obje- vitelé. V této práci jsou představeny různé metody pro vytvoření umělé inteligence. Jsou zde vytvořeny heuristické funkce zaměřující se na různé aspekty hry. Pro prohledávání stavového prostoru hry jsou použity Monte Carlo metody a algoritmus Expectiminimax. Navržené metody umělých inteligencí jsou implementovány a experimentálně porovnány pomocí simulací vzájemných střetnutí. Jsou zde představeny a vysvětleny získané vý- sledky her umělých inteligencí. V rámci simulační prostředí jsou implementovány pro- gramy umožňující hru umělých i lidských hráčů s důrazem na automatickou dávkovou simulaci her umělých inteligencí. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.