Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora sociálně emočního vývoje dětí s ADHD v předškolním vzdělávání
Melvaldová, Aneta ; Kubíčková, Anna (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
Práce je zaměřena na dítě s ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) v předškolním vzdělávání a podporu jeho sociálně emočního vývoje. Bakalářská práce je složena ze dvou částí. Z části teoretické a z části praktické. Práce se v teoretické části zabývá základními poznatky o ADHD, vývojem dítěte a metodami práce s dětmi s tímto syndromem. Najdeme zde tři hlavní kapitoly. První kapitola se zabývá vývojem dítěte v předškolním věku. Druhá z kapitol se týká vymezení pojmu, příčin vzniku, výskytu ADHD, symptomů, diagnostiky a léčby. Třetí kapitola se již zabývá metodami práce s dětmi s ADHD, vytvářením pozitivního prostředí, integrací těchto dětí, obecnými doporučeními pro práci s dětmi s ADHD, výchovným vedením a postupy pro řízení chování. V části praktické se pak práce zabývá využívanými metodami a postupy při výchově a vzdělávání dětí s ADHD pedagogy předškolního vzdělávání. Teoretické poznatky, které jsem čerpala z uvedené bibliografie, doplňuji praktickými poznatky, které jsem získala z rozhovorů s pedagogy pěti tříd mateřských škol. Jako hlavní cíl praktické části práce jsem si stanovila popis vybraných metod a postupů využívaných pedagogy při výchově a vzdělávání dětí s ADHD v předškolním vzdělávání a zjištění pozorovaných změn v chování dítěte pedagogem, který se podílí na výchově a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.