Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodiče a prarodiče ve výchově dětí předškolního věku
Machová, Dana ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Diplomová práce Rodi e a prarodi e ve výchov d tí p edškolního v ku navazuje na bakalá skou práci Vliv a vývoj osobnosti dít te obhájenou v akademickém roce 2007- 2008 na Jiho eské univerzit v eských Bud jovicích. Diplomová práce je zam ena na problematiku spolupráce rodi a prarodi ve výchov p edškolního dít te. V teoretické ásti se zabývá rodinou, rodinným systémem, dotýká se rodiny z pohledu historie. Dále seznamuje s funkcemi rodiny: biologicko- reproduk ní, ekonomickou, emocionální a výchovnou. V kapitole Styly rodinné výchovy je uvedena tabulka Modelu devíti polí zp sobu výchovy v rodin . Teoretická ást diplomové práce se dotýká i vnit ních a vn jších faktor ovliv ujících rodinu. Pátá kapitola se zabývá rodi ovskými rolemi, postavením dít te v rodin a prarodi i ve výchov . Vztah m mezi rodi i a prarodi i se v nuje šestá kapitola práce. Nasti uje prom ny t chto vztah v pr hu života, vidí prarodi e jako pr vodce d tstvím, pomocníky i ešení rodinných problém a jako možné náhradníky v rodinné pé i. Cíle praktické ásti m ly zjistit, zda sou asní rodi e p ijímají funkci prarodi e jako ínos ve výchov svých d tí, zorientovat se, jak sou asní prarodi e p ijímají tuto životní roli a podílí se na výchov d tí spole s rodi i. Dále bylo cílem zjistit, zda ekonomický a sociální stav rodiny má vliv na podíl...
Rodiče a prarodiče ve výchově dětí předškolního věku
Machová, Dana ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Diplomová práce Rodi e a prarodi e ve výchov d tí p edškolního v ku navazuje na bakalá skou práci Vliv a vývoj osobnosti dít te obhájenou v akademickém roce 2007- 2008 na Jiho eské univerzit v eských Bud jovicích. Diplomová práce je zam ena na problematiku spolupráce rodi a prarodi ve výchov p edškolního dít te. V teoretické ásti se zabývá rodinou, rodinným systémem, dotýká se rodiny z pohledu historie. Dále seznamuje s funkcemi rodiny: biologicko- reproduk ní, ekonomickou, emocionální a výchovnou. V kapitole Styly rodinné výchovy je uvedena tabulka Modelu devíti polí zp sobu výchovy v rodin . Teoretická ást diplomové práce se dotýká i vnit ních a vn jších faktor ovliv ujících rodinu. Pátá kapitola se zabývá rodi ovskými rolemi, postavením dít te v rodin a prarodi i ve výchov . Vztah m mezi rodi i a prarodi i se v nuje šestá kapitola práce. Nasti uje prom ny t chto vztah v pr hu života, vidí prarodi e jako pr vodce d tstvím, pomocníky i ešení rodinných problém a jako možné náhradníky v rodinné pé i. Cíle praktické ásti m ly zjistit, zda sou asní rodi e p ijímají funkci prarodi e jako ínos ve výchov svých d tí, zorientovat se, jak sou asní prarodi e p ijímají tuto životní roli a podílí se na výchov d tí spole s rodi i. Dále bylo cílem zjistit, zda ekonomický a sociální stav rodiny má vliv na podíl...
Čtyři vypravěči Žertu
Machová, Dana ; Hník, Ondřej (oponent) ; Mocná, Dagmar (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou vyprávění v románu Milana Kundery Žert. V centru zájmu stojí čtyři vypravěči a různé způsoby jejich narace. Analýza si všímá toho, která z postav vypráví (a jak) a která nevypráví, a jaký má tento rozdíl vliv na utváření jejich obrazu. V závěru jsou shrnuty nejdůležitější poznatky, jichž jsem v průběhu diplomové práce dosáhla.
Programy podporující výuku matematiky
Machová, Dana ; Kubát, Václav (oponent) ; Kašpar, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití CAS systému TI InterActive! pro podporu výuky matematiky na středních školách. Výsledky ankety "Programy podporující výuku matematiky", které prezentuji v úvodu práce, naznačují, že CAS systémy nejsou v našich školách příliš rozšířeny. Zamýšlím se nad možnými příčinami této situace. Uvádím přehled matematických nástrojů tohoto typu, popisuji jejich obecné vlastnosti a navazuji porovnáním programů nejčastěji používaných v našem školství (Derive, Maple, Mathematica). Část věnovaná samotnému TI InterActive! je uvozena souhrnem vlastností a možností tohoto programu. Dále pokračuje stručným návodem pro práci s TI InterActive!. Popisuji výhody i nevýhody tohoto programu, jak v porovnání s ostatními CAS systémy, tak z pohledu výuky matematiky na našich středních školách. Uvádím způsoby, jak je možné TI InterActive! využívat, a tématické oblasti, pro něž je vhodný. Své závěry dokládám ukázkami vytvořenými v TI InterActive!, z nichž nejrozsáhlejší jsou materiály pro výuku funkcí a diferenciálního počtu.
Návrhy na řešení problému nezaměstnanosti v Kraji Vysočina
Slezáková, Jana ; Machová, Dana (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku nezaměstnanosti v Kraji Vysočina. Jsou zde analyzovány situace, které ovlivňují nezaměstnanost jednotlivých skupin uchazečů o zaměstnání na trhu práce. Součástí práce jsou i návrhy řešení a opatření, které by měly vést ke snížení míry nezaměstnanosti v Kraji Vysočina.

Viz též: podobná jména autorů
5 MACHOVÁ, Dana
9 Machová, Daniela
1 Machová, Denisa
3 Machová, Dita
6 Machová, Dominika
2 Machová, Drahoslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.