Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a ověření intervenčního programu zaměřeného na rozvoj flexibility svalů dolních končetin u sportovců s mentální disabilitou
MAŤHOVÁ, Kateřina
Cílem této práce je navržení vhodného intervenčního programu na rozvoj flexibility dolních končetin u lidí s mentální disabilitou. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmů mentální disabilita, flexibilita, anatomie dolních končetin, sport a význam sportu u osob s mentální disabilitou. Praktická část se zaměřuje na návrh intervenčního programu na rozvoj flexibility u dolních končetin u lidí s mentální disabilitou. Na začátku a konci programu bylo provedeno testování a výsledky byli následně zpracovány. Testování bylo provedeno pomocí úhloměrů, kde byla měřena flexibilita mm. adductores femoris a mm. flexores genus. Dále proběhlo vyšetření hlubokého předklonu v sedu, který přeměřuje svaly zadní strany stehen. Díky naměřeným hodnotám, které jsou prezentované v práci bylo zjištěno, že zvolený intervenční program byl úspěšný a pravidelné cvičení a pohyb u lidí s mentální disabilitou má pozitivní vliv. Po 14 dnech se průměrně flexibilita u mm. adducteres zlepšila o 11,54° a u mm. flexores genus se průměrně klient zlepšil flexibilitu na nohu pravou o 17° a na nohu levou o 15,4°. Při testování hlubokého předklonu v sedu se klient průměrně zlepšil o 5,38 cm.
Společnost Student Agency, s.r.o. a její konkurenční strategie
Maťhová, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Richterová, Martina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou společnosti Student Agency a porovnává marketingové strategie dvou konkurentů v železniční dopravě. První společností je RegioJet, tedy dceřinná společnost, spadající do skupiny Student Agency, která je v této práci porovnávána s prozatím jediným konkurentem České dráhy, konkrétně vlakem Pendolino. Cílem této práce je zanalyzovat konkurenci ve vlakové dopravě na trati mezi Prahou a Ostravou, na kterou čerstvě vstoupila společnost RegioJet. Tato nová společnost s sebou na trh přinesla kvalitu a nové služby, se kterými jsme se dříve ve vlacích nemohli setkat. Smyslem této práce je zjistit, zda cestující, kteří využívají vlaky na této trase, inovaci vítají, které společnosti více fandí a jak bude pravděpodobně vypadat následující vývoj vlakové dopravy v České republice. Výzkum budu provádět na základě dotazníkového šetření, které v závěru vyhodnotím. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu Student Agency a její marketingovou strategii, která umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav i budoucí vývoj v železniční dopravě.

Viz též: podobná jména autorů
2 Maťhová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.