Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ředitel školy v roli projektového manažera
Lokajová, Iva ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
NÁZEV: Ředitel školy v roli projektového manažera AUTOR: Mgr. Bc. Iva Lokajová KATEDRA Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Diplomová práce "Ředitel školy v roli projektového manažera" se zaměřuje na problematiku projektového řízení ve školství. Zpracované téma by mělo pomoci zejména začínajícím ředitelům škol v základní orientaci v oblasti projektového řízení. Vysvětluje základní pojmy projektového řízení a zabývá se popisem forem a metod projektového řízení. Objasňuje základní úkoly, činnosti a kompetence projektového manažera ve školství. Výzkumná část se snaží zmapovat doposud příliš neprobádanou oblast projektového řízení u ředitelů základních a mateřských škol, analyzovat a zviditelnit potřeby ředitelů škol v této oblasti. Ze závěrů vyplývá, že ačkoliv si zejména základní školy uvědomují přínos zapojení do projektů pro školu, jejich podpora je v této oblasti nedostačující. Diplomová práce přináší návrhy opatření, které by mohly sloužit k lepší podpoře projektových manažerů ve školství.
Ředitel školy v roli projektového manažera
Lokajová, Iva ; Marková, Jana (vedoucí práce)
NÁZEV: Ředitel školy v roli projektového manažera AUTOR: Mgr. Bc. Iva Lokajová KATEDRA Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Diplomová práce "Ředitel školy v roli projektového manažera" se zaměřuje na problematiku projektového řízení ve školství. Zpracované téma by mělo pomoci zejména začínajícím ředitelům škol v základní orientaci v oblasti projektového řízení. Vysvětluje základní pojmy projektového řízení a zabývá se popisem forem a metod projektového řízení. Objasňuje základní úkoly, činnosti a kompetence projektového manažera ve školství. Výzkumná část se snaží zmapovat doposud příliš neprobádanou oblast projektového řízení u ředitelů základních a mateřských škol, analyzovat a zviditelnit potřeby ředitelů škol v této oblasti. Ze závěrů vyplývá, že ačkoliv si zejména základní školy uvědomují přínos zapojení do projektů pro školu, jejich podpora je v této oblasti nedostačující. Diplomová práce přináší návrhy opatření, které by mohly sloužit k lepší podpoře projektových manažerů ve školství.
Ředitel školy v roli projektového manažera
Lokajová, Iva ; Marková, Jana (vedoucí práce)
NÁZEV: Ředitel školy v roli projektového manažera AUTOR: Mgr. Bc. Iva Lokajová KATEDRA Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Diplomová práce "Ředitel školy v roli projektového manažera" se zaměřuje na problematiku projektového řízení ve školství. Zpracované téma by mělo pomoci zejména začínajícím ředitelům škol v základní orientaci v oblasti projektového řízení. Vysvětluje základní pojmy projektového řízení a zabývá se popisem forem a metod projektového řízení. Objasňuje základní úkoly, činnosti a kompetence projektového manažera ve školství. Výzkumná část se snaží zmapovat doposud příliš neprobádanou oblast projektového řízení u ředitelů základních a mateřských škol, analyzovat a zviditelnit potřeby ředitelů škol v této oblasti. Ze závěrů vyplývá, že ačkoliv si zejména základní školy uvědomují přínos zapojení do projektů pro školu, jejich podpora je v této oblasti nedostačující. Diplomová práce přináší návrhy opatření, které by mohly sloužit k lepší podpoře projektových manažerů ve školství.
Ředitel školy v roli projektového manažera
Lokajová, Iva ; Marková, Jana (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
NÁZEV: Ředitel školy v roli projektového manažera AUTOR: Mgr. Bc. Iva Lokajová KATEDRA Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Diplomová práce "Ředitel školy v roli projektového manažera" se zaměřuje na problematiku projektového řízení ve školství. Zpracované téma by mělo pomoci zejména začínajícím ředitelům škol v základní orientaci v oblasti projektového řízení. Vysvětluje základní pojmy projektového řízení a zabývá se popisem forem a metod projektového řízení. Objasňuje základní úkoly, činnosti a kompetence projektového manažera ve školství. Výzkumná část se snaží zmapovat doposud příliš neprobádanou oblast projektového řízení u ředitelů základních a mateřských škol, analyzovat a zviditelnit potřeby ředitelů škol v této oblasti. Ze závěrů vyplývá, že ačkoliv si zejména základní školy uvědomují přínos zapojení do projektů pro školu, jejich podpora je v této oblasti nedostačující. Diplomová práce přináší návrhy opatření, které by mohly sloužit k lepší podpoře projektových manažerů ve školství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.