Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Depiction of social and political changes in apartheid and post-apartheid South Africa in novels by P. Jooste and J. M. Coetzee
Laubová, Kristýna ; Chalupský, Petr (vedoucí práce) ; Topolovská, Tereza (oponent)
Účel této práce je postihnout sociální a politický stav Jihoafrické republiky během období apartheidu a po něm na dvou románech, Dance with a Poor Man's Daughter (1998) od Pamely Jooste a Disgrace (1999) od J. M. Coetzee. Teoretická část analyzuje apartheid jako politickou ideologii založenou na rasové segregaci a jeho projevy v běžném životě. Praktická část ukazuje konkrétní rysy apartheidu a post-apartheidu ve zmíněných románech.
Zavádění formativního hodnocení v primární škole
Laubová, Kristýna ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem zavádění formativního hodnocení. Cílem teoretické části je zmapovat téma školního hodnocení obecně, zmínit jeho funkce, typy, formy a jazyky. Účelem je rovněž popsat proces zavádění formativního hodnocení, kterému se tato práce věnuje, kdy bude na počátku formativní hodnocení charakterizováno a následně bude rozděleno do několika podkapitol, jež popisují vhodné strategie pro jeho zavádění. Dalším záměrem je také shrnout specifika a charakteristiky žáka mladšího školního věku, kde se zaměřím na jeho kognitivní, emocionální a sociální vývoj. Teoretická část je zakončena kapitolou obsahující specifika začínajícího učitele. Kapitola má za cíl vystihnout jeho charakteristiku a také dovednosti, které by měl mít. Všechna zmíněná témata budou vymezena na základě odborné literatury. V empirické části bude vymezena metodologie, která je v práci využita. Cílem empirické části je postupné plynulé zavedení prvků formativního hodnocení, které proběhne ve 4. ročníku primární školy, na které sama prvním rokem působím. Akční učitelský výzkum, kdy jsou zaváděny prvky formativního hodnocení, bude probíhat po dobu půl roku, a to zhruba od začátku září do konce února prezenčně i distančně. Žáci zmíněného ročníku byli do současné doby hodnoceni jen sumativně bez jakéhokoli náznaku...
Depiction of social and political changes in apartheid and post-apartheid South Africa in novels by P. Jooste and J. M. Coetzee
Laubová, Kristýna ; Chalupský, Petr (vedoucí práce) ; Topolovská, Tereza (oponent)
Účel této práce je postihnout sociální a politický stav Jihoafrické republiky během období apartheidu a po něm na dvou románech, Dance with a Poor Man's Daughter (1998) od Pamely Jooste a Disgrace (1999) od J. M. Coetzee. Teoretická část analyzuje apartheid jako politickou ideologii založenou na rasové segregaci a jeho projevy v běžném životě. Praktická část ukazuje konkrétní rysy apartheidu a post-apartheidu ve zmíněných románech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.