Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv nesprávného huštění pneumatik na oteplení jejich částí
Samek, Jakub ; Langer, Aleš (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Tato práce řeší vliv nesprávného huštění pneumatik na oteplení jejich částí při jízdě osobního vozidla. Byla provedena série testů pro různé hodnoty tlaku v pneumatikách a v průběhu jednotlivých testů byla nasbírána data teploty pneumatik pomocí termovizní kamery. Dále byla provedena analýza těchto dat a proveden návrh úprav metodiky pro další měření.
Vliv nastavení geometrie vozidla na opotřebení běhounu pneumatiky
Fuchsová, Kateřina ; Langer, Aleš (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem nastavení geometrie vozidla na opotřebení běhounu pneumatiky. Byla provedena série testů na nákladních vozidlech s různým nastavením geometrie náprav. V průběhu pěti měsíců byla sesbírána data ohledně opotřebení běhounů pneumatik. Na závěr byla provedena analýza těchto dat a uskutečněn návrh úpravy metodiky pro další využití.
Vliv nastavení geometrie podvozku nákladního vozidla na opotřebení běhounu pneumatiky a spotřebu paliva
Sláma, Vladimír ; Langer, Aleš (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá vlivem nastavení geometrie přední nápravy u nákladních vozidel na spotřebu paliva a opotřebení běhounu pneumatik. Za účelem vyhodnocení vlivů byla provedena série testů v provozu na několika nákladních vozidlech s rozdílně nastavenou geometrií přední nápravy. V průběhu jízdních testů byla sbírána data o opotřebení a o spotřebě paliva. Vyhodnocení dat vedlo k určení vlivů. Vliv nastavení geometrie přední nápravy na opotřebení běhounu pneumatik se podařilo prokázat. Vliv nastavení geometrie na spotřebu je též možný, ale v porovnání s ostatními faktory ovlivňujícími spotřebu je spíše minoritní.
Vliv nastavení geometrie podvozku nákladního vozidla na opotřebení běhounu pneumatiky a spotřebu paliva
Sláma, Vladimír ; Langer, Aleš (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá vlivem nastavení geometrie přední nápravy u nákladních vozidel na spotřebu paliva a opotřebení běhounu pneumatik. Za účelem vyhodnocení vlivů byla provedena série testů v provozu na několika nákladních vozidlech s rozdílně nastavenou geometrií přední nápravy. V průběhu jízdních testů byla sbírána data o opotřebení a o spotřebě paliva. Vyhodnocení dat vedlo k určení vlivů. Vliv nastavení geometrie přední nápravy na opotřebení běhounu pneumatik se podařilo prokázat. Vliv nastavení geometrie na spotřebu je též možný, ale v porovnání s ostatními faktory ovlivňujícími spotřebu je spíše minoritní.
Vliv nastavení geometrie vozidla na opotřebení běhounu pneumatiky
Fuchsová, Kateřina ; Langer, Aleš (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem nastavení geometrie vozidla na opotřebení běhounu pneumatiky. Byla provedena série testů na nákladních vozidlech s různým nastavením geometrie náprav. V průběhu pěti měsíců byla sesbírána data ohledně opotřebení běhounů pneumatik. Na závěr byla provedena analýza těchto dat a uskutečněn návrh úpravy metodiky pro další využití.
Vliv nesprávného huštění pneumatik na oteplení jejich částí
Samek, Jakub ; Langer, Aleš (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Tato práce řeší vliv nesprávného huštění pneumatik na oteplení jejich částí při jízdě osobního vozidla. Byla provedena série testů pro různé hodnoty tlaku v pneumatikách a v průběhu jednotlivých testů byla nasbírána data teploty pneumatik pomocí termovizní kamery. Dále byla provedena analýza těchto dat a proveden návrh úprav metodiky pro další měření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.