Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora kognitivního rozvoje dětí v rodinném a školním prostředí se zaměřením na mnemotechniky
Kytka, Igor ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Stehlík, Luděk (oponent)
Bakalářská práce s názvem Podpora kognitivního rozvoje dětí v rodinném a školním prostředí se zaměřením na mnemotechniky podává přehled jednak teorií kognitivního rozvoje u dětí předškolního a mladšího školního věku. Také zahrnuje shrnutí charakteristik uvedených věkových období. Obsahem je i představení vybraných přístupů ke kognitivnímu rozvoji, například pojmové učení, nebo Learning Power, a to jak z teoretického, tak také praktického pohledu. Praktická část této práce vychází z aplikace tréninku metody loci a zjišťování jeho dopadu na zlepšení kognitivních funkcí u dětí na prvním stupni základní školy (6 až 12 let). Klíčová slova: kognitivní rozvoj, kognitivní funkce, mnemotechniky, programy rozvoje kognitivních funkcí, předškolní věk, mladší školní věk, vzdělávání, učení
Využití mobilních technologií k dosahování osobních cílů
Kytka, Igor ; Kulišťák, Petr (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Diplomová práce Využití mobilních technologií k dosahování osobních cílů se zabývá kom- plexním, vícestranným pohledem na mobilní aplikace určené na podporu fyzické aktivity u běžné populace. Čtyři hlavní kapitoly byly věnovány fyzické aktivitě ve vztahu k psychic- kému zdraví, podrobnému představení Transteoretického modelu změny chování, vývoji digi- tálních technologií a problematice realizace teoretických konceptů v mobilních aplikacích. V empirické části je prezentován kvalitativní výzkum, který se věnuje záměrům tvůrců vybra- ných mobilních aplikací a analýze přítomnosti psychologických konceptů změny chování v těchto aplikacích. Výzkumného cíle bylo dosaženo jen částečně, protože se od oslovených tvůrců nepodařilo získat odpovědi na zaslané otázky. Z analýzy samotných mobilních aplikací pomocí technik pro změnu chování je patrné uplatnění některých procesů změny. Klíčová slova Změna chování, motivace, procesy změny, mobilní aplikace, digitální technologie.
Využití mobilních technologií k dosahování osobních cílů
Kytka, Igor ; Kulišťák, Petr (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Diplomová práce Využití mobilních technologií k dosahování osobních cílů se zabývá kom- plexním, vícestranným pohledem na mobilní aplikace určené na podporu fyzické aktivity u běžné populace. Čtyři hlavní kapitoly byly věnovány fyzické aktivitě ve vztahu k psychic- kému zdraví, podrobnému představení Transteoretického modelu změny chování, vývoji digi- tálních technologií a problematice realizace teoretických konceptů v mobilních aplikacích. V empirické části je prezentován kvalitativní výzkum, který se věnuje záměrům tvůrců vybra- ných mobilních aplikací a analýze přítomnosti psychologických konceptů změny chování v těchto aplikacích. Výzkumného cíle bylo dosaženo jen částečně, protože se od oslovených tvůrců nepodařilo získat odpovědi na zaslané otázky. Z analýzy samotných mobilních aplikací pomocí technik pro změnu chování je patrné uplatnění některých procesů změny. Klíčová slova Změna chování, motivace, procesy změny, mobilní aplikace, digitální technologie.
Podpora kognitivního rozvoje dětí v rodinném a školním prostředí se zaměřením na mnemotechniky
Kytka, Igor ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Stehlík, Luděk (oponent)
Bakalářská práce s názvem Podpora kognitivního rozvoje dětí v rodinném a školním prostředí se zaměřením na mnemotechniky podává přehled jednak teorií kognitivního rozvoje u dětí předškolního a mladšího školního věku. Také zahrnuje shrnutí charakteristik uvedených věkových období. Obsahem je i představení vybraných přístupů ke kognitivnímu rozvoji, například pojmové učení, nebo Learning Power, a to jak z teoretického, tak také praktického pohledu. Praktická část této práce vychází z aplikace tréninku metody loci a zjišťování jeho dopadu na zlepšení kognitivních funkcí u dětí na prvním stupni základní školy (6 až 12 let). Klíčová slova: kognitivní rozvoj, kognitivní funkce, mnemotechniky, programy rozvoje kognitivních funkcí, předškolní věk, mladší školní věk, vzdělávání, učení

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.