Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Biotické ohrožení památek zahradního umění: řasy, sinice a invazní rostliny. Kritický katalog k výstavě.
Pergl, Jan ; Perglová, Irena ; Albrechtová, J. ; Antl, Tomáš ; Abarenkov, K. ; Baldrian, Petr ; Cihlářová, L. ; Klečka, Jan ; Kohout, Petr ; Kvasničková, Jana ; Maršálek, Blahoslav ; Maršálková, Eliška ; Pejchal, Miloš ; Petružálková, M. ; Petřík, Petr ; Pyšek, Petr ; Sádlo, Jiří ; Štefl, Lukáš ; Tedersoo, L. ; Větrovský, T. ; Vlk, Lukáš ; Vojík, Martin ; Vosátka, Miroslav ; Zezulka, Štěpán
Zámecké, městské parky a zahrady vnímáme jako harmonické kousky zeleně. Bohužel i tyto areály musí čelit různým hrozbám a samy mohou být i hrozbou pro okolí. Výstava prezentuje pohled na organismy, které ohrožují parky i stavby v nich. Jde o nevítané vetřelce z řad invazních rostlin, drobných mikroorganismů v půdě, na fasádách, sochách či ve vodě. Některé druhy, které jsme si naopak do parků přivezli záměrně, mohou ohrožovat nejen parky samotné, ale i jejich okolí. Výstava umožňuje na příkladu památek zahradního umění poznat, s čím se správci parků musí vyrovnávat a jak jim lze pomoci.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vysokoškolské vzdělávání budoucích pedagogů dětí a žáků s vadou sluchu v ČR - popis aktuálního stavu
Kvasničková, Jana ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Petráňová, Romana (oponent)
(česky) Bakalářská práce nazvaná "Vysokoškolské vzdělávání budoucích pedagogů dětí a žáků s vadou sluchu v ČR - popis aktuálního stavu" se soustředí především na výuku předmětů zabývajících se problematikou, výchovou a vzděláváním osob s vadou sluchu. Práce se zaměřuje hlavně na speciálně-pedagogické obory, jejichž absolventi se výchově a vzdělávání jedinců s vadou sluchu věnují. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první z nich je shrnuta historie vzdělávání osob s vadou sluchu, vymezeny termíny, které se v práci objevují, tj. např. surdopedie či medicínský a sociokulturní přístup k problematice hluchoty. Dále je zde přehled české legislativy vztahující se ke vzdělávání osob s vadou sluchu. Část praktická je dále rozdělena do dvou sekcí. V první z nich jsou shromážděny informace ze studijních plánů a sylabů relevantních předmětů. Na základě analýzy sylabů uvádí formu, způsob a obsah výuky vybraných oborů na konkrétních vysokých školách. V sekci druhé jsou potom analyzovány výsledky z elektronického dotazníku s odpověďmi studentů zkoumaných oborů. Na základě vysokoškolských sylabů jednotlivých předmětů a dotazníkového průzkumu práce mapuje přístupy k problematice vzdělávání budoucích pedagogů dětí a žáků s vadou sluchu a snaží se podat obraz současné podoby, kterou výuka...

Viz též: podobná jména autorů
1 Kvasničková, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.