Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Značka českého hokeje
Kukačková, Nikola ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Landa, Pavel (oponent)
Název: Značka českého hokeje Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě získaných informací navrhnout vhodný archetyp pro značku Český hokej a přiblížit a následnou analýzou dat popsat rebranding značky. Metody: V bakalářské práci jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji technika hloubkového interview a elektronického dotazování. V analytické části je využita popisná analýza. Výsledky: Na základě výsledků výzkumu byl navržen archetyp pro značku Český hokej. Výsledným archetypem se stal Hrdina. Dále byl v práci přiblížen a objasněn rebranding značky. Klíčová slova: archetyp, logo, dotazník

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.