Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost podniku v dodavatelsko-odběratelských vztazích
Kuběnka, Michal ; Ritschelová, Iva (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá společenskou odpovědností podniku v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Společenská odpovědnost podniku je aktuálním tématem, které se dotýká mnoha oblastí existence společnosti. V médiích se toto téma objevuje obvykle v souvislosti s chováním podniků na trhu, vůči zaměstnancům a dalším subjektům, či v souvislosti s dopady jejich činnosti na životní prostředí. OSN i EU se o společenskou odpovědnost podniku začaly blíže zajímat od 90. let 20. století, neboť v naplňování tohoto konceptu vidí nástroj k dosažení udržitelného rozvoje. Klíčové je to, že i samotné podniky, které by měly být realizátorem, začaly projevovat zájem o jeho implementaci. Mimo rešerše dosavadního stavu teoretických poznatků ke zkoumané problematice disertační práce analyzuje situaci na trhu podniků v ČR v oblasti společenské odpovědnosti. Za tímto účelem byl proveden rozsáhlý výzkum. Výzkum sledoval, do jaké míry se koncept společenské odpovědnosti promítá do dodavatelsko-odběratelských vztahů. Především se zaměřil na existenci pravidel chování pro dodavatele a také návazností mezi pravidly chování stanovenými odběratelem podniku a podnikem dodavateli. Třetí klíčovou oblastí bylo šetření, do jaké míry má společenská odpovědnost podíl na celkovém hodnocení dodavatele podnikem. Analýzou získaných dat byly přijaty či zamítnuty hypotézy stanovené v úvodu práce. Zjištěné poznatky jsou shrnuty v závěru práce včetně přínosů pro teorii a praxi.
Společenská odpovědnost podniku v dodavatelsko-odběratelských vztazích
Kuběnka, Michal ; Ritschelová, Iva (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá společenskou odpovědností podniku v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Společenská odpovědnost podniku je aktuálním tématem, které se dotýká mnoha oblastí existence společnosti. V médiích se toto téma objevuje obvykle v souvislosti s chováním podniků na trhu, vůči zaměstnancům a dalším subjektům, či v souvislosti s dopady jejich činnosti na životní prostředí. OSN i EU se o společenskou odpovědnost podniku začaly blíže zajímat od 90. let 20. století, neboť v naplňování tohoto konceptu vidí nástroj k dosažení udržitelného rozvoje. Klíčové je to, že i samotné podniky, které by měly být realizátorem, začaly projevovat zájem o jeho implementaci. Mimo rešerše dosavadního stavu teoretických poznatků ke zkoumané problematice disertační práce analyzuje situaci na trhu podniků v ČR v oblasti společenské odpovědnosti. Za tímto účelem byl proveden rozsáhlý výzkum. Výzkum sledoval, do jaké míry se koncept společenské odpovědnosti promítá do dodavatelsko-odběratelských vztahů. Především se zaměřil na existenci pravidel chování pro dodavatele a také návazností mezi pravidly chování stanovenými odběratelem podniku a podnikem dodavateli. Třetí klíčovou oblastí bylo šetření, do jaké míry má společenská odpovědnost podíl na celkovém hodnocení dodavatele podnikem. Analýzou získaných dat byly přijaty či zamítnuty hypotézy stanovené v úvodu práce. Zjištěné poznatky jsou shrnuty v závěru práce včetně přínosů pro teorii a praxi.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kubenka, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.