Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sluchové postižení a únava v každodenním životě
Kučerová, Kamila ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Bartoňová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce je věnována vztahu sluchového postižení a únavy v každodenním životě. Teoretická část nejprve uvádí čtenáře do tématu sluchového postižení a únavy samostatně, následně dochází k propojení těchto dvou aspektů a představení aktuálních poznatků a studií, které se zabývají problematikou únavy u osob se sluchovým postižením. Na teoretické poznatky navazuje empirická část popisující výzkum, který si klade za cíl analyzovat a reflektovat vliv sluchového postižení na každodenní únavu u osob se sluchovým postižením. Pro dosažení cíle byl využit kvalitativní výzkumný design inspirovaný zahraničním výzkumem Holmana et al. (2019) - v tomto směru jsme se pokusili, i přes nejrůznější limity vycházející především z charakteru kvalifikační práce, o replikaci zahraničního výzkumu. Náš výzkum spočíval v realizaci šesti polostrukturovaných rozhovorů (n = 6) s dospělými jedinci s různou mírou sluchové ztráty. Všechny rozhovory byly následně analyzovány pomocí tematické analýzy. Výsledky výzkumu přinášejí v dané problematice řadu zjištění - pociťovaná každodenní únava související se sluchovým postižením je velmi individuální záležitostí a projevuje se u většiny respondentů (ne však u všech) v různé míře. Únava spojená se sluchovým postižením se objevuje v situacích zvýšeného úsilí při poslechu či...
Utváření profesní identity studentů logopedie
Kučerová, Kamila ; Kotvová, Miroslava (vedoucí práce) ; Korandová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce "Utváření profesní identity studentů logopedie" je věnovaná problematice formování, specifik a reflexe profesní identity u studentů logopedie v ČR. Teoretická část práce se věnuje tématům profesní identity, studiu logopedie a obecně logopedické profesi. Popisuje také psychologické a vývojově-psychologické aspekty, které souvisejí s obdobím tzv. vynořující se dospělosti a s jejím vztahem k profesní identitě. Praktická část práce představuje smíšený výzkumný design pracující s analýzou kvalitativních dat z rozhovorů a jejich propojením s kvantitativními dotazníkovými daty pocházejícími od studentů posledního ročníku navazujícího magisterského studia oboru logopedie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy (n = 20). Výsledky výzkumu přinášejí řadu zjištění, která se týkají vlivů a okolností, jež se podílejí na utváření profesní identity těchto studentů, na jejich vztah k profesi logopeda a na vizi, kterou studenti mají ve směru k jejich profesní budoucnosti. KLÍČOVÁ SLOVA profesní identita, student logopedie, utváření identity, vzdělávání, profesní směřování
Kazuistika pacienta fyzioterapeutické péče po fraktuře II.-V. metatarzu
Kučerová, Kamila ; Stupková, Michaela (vedoucí práce) ; Těšitelová, Pavlína (oponent)
Název práce: f -V. metatarzu Cíl práce: Cílem obecné o problematice zlomenin v y pacienta po frak -V. metatarzu. Metodika práce: skládá ze obecné a speciální. Obecná kineziologii nohy, traumatologii a následné istice pacienta po -V. metatarzu. Zahrnuje vstupní kineziologický rozbor, krátkodobý a dlouhodobý fyzioterapeutický plán, popis jednotlivých terapeutických jednotek, výstupní kineziologický rozbor a celkové zhodnocení efektu terapie. Kazuistika byla vypracována v rámci souvislé odborné praxe v Výsledky: Po osmi terapeutických jednotkách bolestivosti, ke také ke a celkové stability. : fyzioterapie, kazuist
Logopedická intervence z pohledu rodičů dětí s NKS
Kučerová, Kamila ; Kotvová, Miroslava (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Bakalářská práce "Logopedická intervence z pohledu rodičů dětí s NKS" je zaměřena na problematiku logopedické intervence poskytované dětem s NKS v perspektivě dvou období - před vypuknutím pandemie COVID-19, před březnem 2020, a během pandemie, do léta roku 2021. Teoretická část práce nabízí přehled základní terminologie, vymezení profese logopeda a resortů, ve kterých působí, logopedické intervence a jejích proměn v období pandemie. Praktická část přináší dokumentaci původního výzkumu s cílem postihnout situaci v poskytování logopedické intervence a její proměny, a to z pohledu rodičů dětí s NKS. Pro tyto účely byl navržen kvantitativní výzkumný design realizovaný prostřednictvím dotazníkového šetření. Výpovědi respondentů, rodičů dětí s NKS (n = 55), byly zpracovány pomocí deskriptivních a inferenčních statistik. Výsledky poukazují mimo jiné na pokles reportovaného logopedického pokroku v období pandemie, ale také na pozitivní vztah mezi reportovanou mírou spolupráce dítěte s logopedem a logopedickým pokrokem dítěte. V závěru práce jsou dosažené výsledky interpretovány a podrobně diskutovány. KLÍČOVÁ SLOVA logopedická intervence, pandemie, COVID-19, narušená komunikační schopnost, rodiče
Společenský život na venkově
Kučerová, Kamila ; Majerová, Věra (vedoucí práce) ; Petra, Petra (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá společenským životem na venkově, konkrétně v obci Peruc, která se nachází v Ústeckém kraji. Práce se skládá ze dvou částí. V první teoretické části dochází k vysvětlení některých pojmů, z nichž některé byly dále zkoumány a rozpracovány v rámci vlastního výzkumu. Na základě dostupných tištěných materiálů došlo k popisu obce z geografického, historického a současného aspektu. V praktické části byl vytvořen výzkumný plán, volba vhodných metod pro výzkum problému a sběru dat. Byla provedena analýza demografických ukazatelů, za účelem lepšího porozumění sociální situace došlo k realizaci čtyř polostandardizovaných rozhovorů s představiteli obce či členy spolku. Ze spektra metod spadajících do kvantitativní metodologie bylo použito dotazníkové šetření a následně došlo k potvrzení či vyvrácení hypotéz. Dále následovalo zhodnocení a doporučení pro vedení obce. Byla navržena určitá opatření, jež by mohla přispět ke zlepšení společenského života v obci a tím i k větší spokojenosti občanů a zvýšení úrovně obce. V samotném závěru práce došlo ke krátkému souhrnu a vylíčení poutavých poznatků zkoumání.
Návrh na zlepšení řízení zásob
Kučerová, Kamila ; Holubik, Pavel (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na studii a optimalizaci řízení zásob ve společnosti Kordárna Plus, a. s. V teoretické části jsou popsány charakteristiky základních pojmů týkajících se řízení zásob, jejich klasifikace, nákladů s nimi spojených a metod řízení zásob. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu zásob, na proces obstarávání, skladování a kontrolu zásob. Tato analýza odkryla nedostatky, pro které budou navržena řešení. Návrhy by měly vést ke zlepšení řízení zásob ve společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
39 KUČEROVÁ, Kateřina
1 KUČEROVÁ, Kimberley
10 KUČEROVÁ, Klára
8 KUČEROVÁ, Kristýna
9 Kučerová, Karolina
9 Kučerová, Karolína
1 Kučerová, Katarína
39 Kučerová, Kateřina
10 Kučerová, Klára
2 Kučerová, Kristina
8 Kučerová, Kristýna
1 Kučerová, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.