Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání kvality hroznů z ekologické a integrované produkce ve vinohradnictví
Kovářová, Magdaléna
Tématem této práce jsou dva systémy produkce révy vinné, ekologická a integrovaná produkce. Oba sytémy jsou zaměřeny na šetrnost k životnímu prostředí a jeho udržitelnosti, avšak jsou mezi nimi rozdíly. Ekologická produkce má pravidla pěstování a ošetřování révy vinné výrazně přísnější, a to zejména z pohledu povolených přípravků na ochranu rostlin. Cílem práce bylo zjistit, jestli má některý ze systémů vliv na kvalitativní parametry hroznů a který. Porovnávání proběhlo na základě analytického měření vybraných parametrů kvality u pěti testovaných odrůd révy vinné. Testované vzorky pocházely z téhož stanoviště. Výsledky byly statisticky zhodnoceny metodou ANOVA. Hlavním zjištěním byl pozitivní vliv na hodnotu pH hroznů, jasně hovořící ve prospěch systému ekologické produkce. U ostatních parametrů kvality nebyl zjištěn tak jednoznačný a statisticky významný vliv způsobu ošetření.
La Fontainovy Les Amours de Psyché et Cupidon ve světle galantnosti
Kovářová, Magdalena ; Šuman, Záviš (vedoucí práce) ; Pohorský, Aleš (oponent)
(česky) Práce se bude zabývat analýzou La Fontainova díla Lásky Psyché a Cupida ve světle galantní literatury, která se rozšířila ve Francii v sedmnáctém století. Pro lepší porozumění tématu popíše vývoj slova galantnost a ustálení galantnosti jakožto literárního proudu. Charakterizuje hlavní projevy galantnosti v literatuře. Po krátkém představení La Fontaina jako autora a obecné charakteristice díla Psyché aplikuje v analytické části rysy galantnosti na La Fontainovo dílo. Soustředí se zejména na analýzu postavy Psyché, humoru, galantní lásky mezi hrdiny, vypravěče a kompozice textu. Cílem práce je ukázat jakým způsobem La Fontaine s galantností pracoval a co dělá z autora, známého zejména Bajkami, pravého představitele galantní literatury.
Alternativní pedagogika a její principy využitelné v pedagogice volného času
KOVÁŘOVÁ, Magdaléna
Práce se zabývá alternativní pedagogikou a jejími principy, které je možno uplatnit v oblasti pedagogiky volného času. Z oblasti alternativní pedagogiky je zaměřená na dva u nás největší alternativní pedagogické systémy, a to na pedagogiku Marie Montessori a waldorfskou pedagogiku. V obecné rovině představuje zakladatele a vznik obou směrů s jejich stručnou charakteristikou nutnou pro uvedení do tématu. Hlavním zaměřením práce jsou základní principy obou směrů, které lze využít jako základ pro pedagogickou práci v oblasti pedagogiky volného času, zejména výchovy mimo vyučování. V pohledu těchto principů zároveň zdůrazňuje význam vztahu mezi pedagogem a dítětem se zdůrazněním úcty a respektu k osobnosti dítěte.

Viz též: podobná jména autorů
6 KOVÁROVÁ, Michaela
4 KOVÁŘOVÁ, Magdaléna
14 KOVÁŘOVÁ, Markéta
6 KOVÁŘOVÁ, Michaela
1 KOVÁŘOVÁ, Milena
4 KOVÁŘOVÁ, Miroslava
2 Kovářová, M.
4 Kovářová, Magdaléna
2 Kovářová, Marcela
1 Kovářová, Marie
3 Kovářová, Marika
14 Kovářová, Markéta
2 Kovářová, Marta
4 Kovářová, Martina
6 Kovářová, Michaela
1 Kovářová, Miluše
4 Kovářová, Miroslava
4 Kovářová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.