Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití prvků arteterapie u žáků ve střední speciální škole (praktické)
Koubská, Patricie ; Valešová Malecová, Barbara (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Využití prvků arteterapie u žáků ve střední speciální škole (praktické) Tématem bakalářské práce je využití arteterapeutických postupů u žáků z praktické dvouleté školy. Cílem práce je posoudit možnosti využití prvků skupinové arteterapie k rozvoji sebepoznání, komunikace, k posílení prosociálních vazeb a zvýšení pocitu skupinové sounáležitosti. Arteterapie je zde pojímána v užším slova smyslu jako terapie výtvarným uměním. Teoretickými východisky práce budou metody arteterapie, jejich možnosti a postupy, vývojové aspekty dospívání, specifika dospívání u žáků se znevýhodněním (problematika mentální retardace, specifických poruch chování, problematika žáků se sociálním znevýhodněním, se zdravotním znevýhodněním). V praktické části práce popisuji využití těchto metod v hodinách výtvarné výchovy.
Osobnostní rozvoj žáků prostřednictvím výtvarných aktivit v praktické škole dvouleté
Koubská, Patricie ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
Práce se snaží o porozumění a lepší vhled do dospívání a zajímá se o možnosti formování osobnosti mladého člověka s mentálním postižením. Na základě kvalitativního výzkumu se snaží popsat rozvoj dílčích aspektů osobnosti u skupiny osob v Praktické škole dvouleté. Dílčí témata rozvoje osobnosti jsou rozpracovaná na základě průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy do výtvarné výchovy, kde využívají přínosu umělecké činnosti, prožitku a reflexe jako formativního prvku při utváření osobní identity ve výchovně-vzdělávacím procesu. Práce popisuje cesty, které usnadňují sebepoznání, upevňují sebepojetí, působí oblasti psychohygieny a pomáhají odhalovat skryté potenciály, které zpřesňují a zaostřují životní směřování mladého člověka s mentálním postižením na prahu dospělosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Osobnostní rozvoj žáků prostřednictvím výtvarných aktivit v praktické škole dvouleté
Koubská, Patricie ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
Práce se snaží o porozumění a lepší vhled do dospívání a zajímá se o možnosti formování osobnosti mladého člověka s mentálním postižením. Na základě kvalitativního výzkumu se snaží popsat rozvoj dílčích aspektů osobnosti u skupiny osob v Praktické škole dvouleté. Dílčí témata rozvoje osobnosti jsou rozpracovaná na základě průřezového tématu Osobnostní a sociální výchovy do výtvarné výchovy, kde využívají přínosu umělecké činnosti, prožitku a reflexe jako formativního prvku při utváření osobní identity ve výchovně-vzdělávacím procesu. Práce popisuje cesty, které usnadňují sebepoznání, upevňují sebepojetí, působí oblasti psychohygieny a pomáhají odhalovat skryté potenciály, které zpřesňují a zaostřují životní směřování mladého člověka s mentálním postižením na prahu dospělosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití prvků arteterapie u žáků ve střední speciální škole (praktické)
Koubská, Patricie ; Valešová Malecová, Barbara (vedoucí práce) ; Šiška, Jan (oponent)
Využití prvků arteterapie u žáků ve střední speciální škole (praktické) Tématem bakalářské práce je využití arteterapeutických postupů u žáků z praktické dvouleté školy. Cílem práce je posoudit možnosti využití prvků skupinové arteterapie k rozvoji sebepoznání, komunikace, k posílení prosociálních vazeb a zvýšení pocitu skupinové sounáležitosti. Arteterapie je zde pojímána v užším slova smyslu jako terapie výtvarným uměním. Teoretickými východisky práce budou metody arteterapie, jejich možnosti a postupy, vývojové aspekty dospívání, specifika dospívání u žáků se znevýhodněním (problematika mentální retardace, specifických poruch chování, problematika žáků se sociálním znevýhodněním, se zdravotním znevýhodněním). V praktické části práce popisuji využití těchto metod v hodinách výtvarné výchovy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.