Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika školní edukace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách tělesné výchovy s možností využití prvků jógy
Korbelářová, Jitka ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikách edukace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách tělesné výchovy, s přihlédnutím k možnostem využití prvků jógy a relaxace a jejího pozitivního vlivu na žáky. Teoretická část si klade za cíl přípravu pojmové základny pro kvalitativní výzkum, rozpracovává termín lehké mentální postižení, věnuje se tělesné výchově a konceptu jógy a relaxace. Empirická část je zaměřena na vytvoření metodického materiálu pro učitele a jeho následné ověření v praxi na základní škole. KLÍČOVÁ SLOVA Edukace, mentální postižení, lehké mentální postižení, jóga, relaxace, motorika,
Specifika školní edukace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách tělesné výchovy s možností využití prvků jógy
Korbelářová, Jitka ; Zemková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikách edukace žáků s lehkým mentálním postižením v hodinách tělesné výchovy, s přihlédnutím k možnostem využití prvků jógy a relaxace a jejího pozitivního vlivu na žáky. Teoretická část si klade za cíl přípravu pojmové základny pro kvalitativní výzkum, rozpracovává termín lehké mentální postižení, věnuje se tělesné výchově a konceptu jógy a relaxace. Empirická část je zaměřena na vytvoření metodického materiálu pro učitele a jeho následné ověření v praxi na základní škole. KLÍČOVÁ SLOVA Edukace, mentální postižení, lehké mentální postižení, jóga, relaxace, motorika,

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.