Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ICT jako možný nástroj ke vzdělávání v MŠ, využití intranetu k rychlejší komunikaci, řízení MŠ i vlastnímu DVPP, integrace ICT do prostředí MŠ
Koppová, Ivana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kalous, Jaroslav (oponent)
NÁZEV: ICT jako možný nástroj ke vzdělávání v MŠ využití intranetu k rychlejší komunikaci, řízení MŠ i vlastnímu DVPP, Integrace ICT do prostředí MŠ AUTOR: Bc. Ivana Koppová KATEDRA (ÚSTAV) CŠM PedF UK v Praze VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda, Ph.D. Abstrakt Jednou z důležitých součástí činnosti mateřské školy a předškolního vzdělávání v komplexním pojetí je i využívání ICT znalostí a dovedností. To vše při řízení MŠ, DVPP, plánování, integrace ICT do MŠ a hlavně i do předškolního výchovně vzdělávacího procesu. Charakteristika procesu této činnosti je obsahem diplomové práce, která se snaží popsat, vysvětlit a přiblížit postupy nejen teoretické, ale i na příkladech z praxe. Snaží se poskytnout určitou analýzu stavu, návaznost požadavků a skutečnosti v praxi MŠ. Používání výpočetní techniky v manažerské činnosti, ve vzdělávání dospělých i dětí je bezesporu nezbytné, má svá opodstatnění, své výhody. Praktická část diplomové práce přibližuje možnost aplikace a používání projektu v intranetovém prostředí v mateřské škole s odloučenými pracovišti. Součástí této diplomové práce je i výzkum, vyhodnocení šetření, které mapuje používání výpočetní techniky, ICT gramotnost a vzdělávání, potřeby, motivy i překážky týkající se této problematiky. Také názory, vyjádření a pohledy účastníků předškolního vzdělávání -...
ICT jako možný nástroj ke vzdělávání v MŠ, využití intranetu k rychlejší komunikaci, řízení MŠ i vlastnímu DVPP, integrace ICT do prostředí MŠ
Koppová, Ivana ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kalous, Jaroslav (oponent)
NÁZEV: ICT jako možný nástroj ke vzdělávání v MŠ využití intranetu k rychlejší komunikaci, řízení MŠ i vlastnímu DVPP, Integrace ICT do prostředí MŠ AUTOR: Bc. Ivana Koppová KATEDRA (ÚSTAV) CŠM PedF UK v Praze VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda, Ph.D. Abstrakt Jednou z důležitých součástí činnosti mateřské školy a předškolního vzdělávání v komplexním pojetí je i využívání ICT znalostí a dovedností. To vše při řízení MŠ, DVPP, plánování, integrace ICT do MŠ a hlavně i do předškolního výchovně vzdělávacího procesu. Charakteristika procesu této činnosti je obsahem diplomové práce, která se snaží popsat, vysvětlit a přiblížit postupy nejen teoretické, ale i na příkladech z praxe. Snaží se poskytnout určitou analýzu stavu, návaznost požadavků a skutečnosti v praxi MŠ. Používání výpočetní techniky v manažerské činnosti, ve vzdělávání dospělých i dětí je bezesporu nezbytné, má svá opodstatnění, své výhody. Praktická část diplomové práce přibližuje možnost aplikace a používání projektu v intranetovém prostředí v mateřské škole s odloučenými pracovišti. Součástí této diplomové práce je i výzkum, vyhodnocení šetření, které mapuje používání výpočetní techniky, ICT gramotnost a vzdělávání, potřeby, motivy i překážky týkající se této problematiky. Také názory, vyjádření a pohledy účastníků předškolního vzdělávání -...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.