Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformativní učení z pohledu účastníků zážitkového vzdělávání
Konvalinková, Andrea ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Diplomová práce pojednává o transformativním učení v souvislosti se zážitkovým vzděláváním dospělých. Cílem práce je identifikovat, jaké efekty v interpretaci zkušeností účastníků přináší zážitkové programy využívající transformativní přístup k učení. Transformativnímu učení je věnována pozornost zejména zahraničními autory, kteří na koncept nahlíží v různých perspektivách. Na základě reflexe společného rámce transformativního učení včetně jeho různých pojetí a propojenosti se zážitkovým vzděláváním dospělých bylo připraveno a realizováno kvalitativní šetření. Reprezentativním vzorkem je devět pracovníků na vedoucích pozicích, kteří absolvovali dlouhodobý rozvojový program zaměřený na manažerské dovednosti. Vývoj polostrukturovaného rozhovoru s respondenty směřoval k identifikování posunu v poznání a změn v myšlení, vnímání a jednání v každodenním životě. Analýza kvalitativních dat přináší konkrétní dopady v interpretaci zkušeností v pracovním a osobním životě. Klíčová slova transformativní učení, Jack Mezirow, perspektivní transformace, dezorientující dilema, kritická reflexe, dialog, zážitkové vzdělávání, Kolbův cyklus učení, prožitek

Viz též: podobná jména autorů
3 Konvalinková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.