Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pozice malých a středních podniků v České republice
Kolesnik, Tatiana ; Pletichová, Dobroslava (vedoucí práce) ; Brožová, Ivana (oponent)
Malé a střední podniky, vč. mikropodniků jsou základem hospodářství ve všech vyspělých ekonomikách. Jejich význam spočívá především ve vytváření pracovních příležitostí, zavádění inovací, rozvoji podnikatelského prostředí, zaměstnanosti a tím i zvyšování konkurenceschopnosti České republiky. Malé a střední podniky mohou operativně reagovat na situaci na trhu a tím uspokojovat požadavky zákazníků. V České republice tvoří více než 1 milion ekonomických subjektů. Podíl malých a středních podniků na celkovém počtu aktivních podnikatelských subjektů byl v roce 2014 99,84 %, podíl zaměstnanců malých a středních podniků na celkovém počtu zaměstnanců podnikatelské sféry činil 59,39 %. Podíl přidané hodnoty na HDP České republiky byl 53,11 % (MPO,2014). Ke zlepšení prosperity malých a středních podniků a odstranění negativ, které vyplývají z velikosti podniků a jejich specifik podnikání působí v České republice Ministerstvo průmyslu a obchodu a Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.