Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Kočárníková, Dominika ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného stavu vybrané společnosti, která se zabývá potravinářským průmyslem. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů, marketingového mixu a analýze marketingového prostředí. Praktická část se zabývá obchodní společností Vodňanská drůbež, a.s. Popisuje marketingový mix této společnosti a pomocí PEST analýzy makroprostředí a analý-zy mikro a vnitřního prostředí ji analyzuje. V závěru jsou navržena doporučení vycházející ze SWOT analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.