Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business plán stomatologické praxe
Knišová, Michaela ; Ševčíková, Jindra (vedoucí práce) ; Křížová, Petra (oponent)
Souhrn Úvod: Bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánováním a zhotovením business plánu, který předchází založení podniku. Business plán představuje podnikatelský záměr podnikatele o směřování jeho podniku. Je důležitý nejen pro samotného podnikatele, aby věděl, jestli je jeho zamýšlený záměr vhodný k realizaci, ale business plán také vyžadují banky či potenciální investoři, kteří poskytují finanční zdroje k realizaci plánu. Cíl: Cílem práce bylo vypracovat business plán fiktivní stomatologické praxe, který by mohl posloužit jako předloha pro začínající podnikatele - lékaře, kteří chtějí založit svou vlastní stomatologickou praxi. Samotnému sestavení business plánu předcházela analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která zahrnovala průzkum trhu prostřednictvím dotazníku určeného obyvatelům Prahy. Metodika: Praktická část mojí bakalářské práce vycházela z dotazníkového šetření. Dotazník, který obsahoval celkem 13 otázek, jsem rozeslala prostřednictvím sociálních sítí mezi obyvatele Prahy. Výsledky dotazníku mi poskytly informace o preferencích obyvatel Prahy při výběru zubního lékaře. Tyto informace jsem následně použila v rámci marketingové analýzy. Druhou částí práce bylo sestavení business plánu nové stomatologické praxe, a to včetně plánu finančního, který měl za úkol prokázat...
Business plán stomatologické praxe
Knišová, Michaela ; Ševčíková, Jindra (vedoucí práce) ; Křížová, Petra (oponent)
Souhrn Úvod: Bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánováním a zhotovením business plánu, který předchází založení podniku. Business plán představuje podnikatelský záměr podnikatele o směřování jeho podniku. Je důležitý nejen pro samotného podnikatele, aby věděl, jestli je jeho zamýšlený záměr vhodný k realizaci, ale business plán také vyžadují banky či potenciální investoři, kteří poskytují finanční zdroje k realizaci plánu. Cíl: Cílem práce bylo vypracovat business plán fiktivní stomatologické praxe, který by mohl posloužit jako předloha pro začínající podnikatele - lékaře, kteří chtějí založit svou vlastní stomatologickou praxi. Samotnému sestavení business plánu předcházela analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která zahrnovala průzkum trhu prostřednictvím dotazníku určeného obyvatelům Prahy. Metodika: Praktická část mojí bakalářské práce vycházela z dotazníkového šetření. Dotazník, který obsahoval celkem 13 otázek, jsem rozeslala prostřednictvím sociálních sítí mezi obyvatele Prahy. Výsledky dotazníku mi poskytly informace o preferencích obyvatel Prahy při výběru zubního lékaře. Tyto informace jsem následně použila v rámci marketingové analýzy. Druhou částí práce bylo sestavení business plánu nové stomatologické praxe, a to včetně plánu finančního, který měl za úkol prokázat...

Viz též: podobná jména autorů
1 Knišová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.