Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz prezidentských kandidátů ve vybraných českých denících: Případová studie mediální reprezentace prezidentských voleb v USA, Francii a České republice
Presser, Šimon ; Kmeťková, Zuzana (vedoucí práce) ; Benda, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem mediálního obrazu prezidentských kandidátů, a to jak v rovině teoretické, tak i v rovině empirické. Teoretická část se věnuje tématům nastolování agendy, význačnosti a rámcování. Především však sumarizuje dosavadní studie a metodologické přístupy k výzkumu nastolování agendy atributů a vytváření mediálního obrazu politických kandidátů. Celkem je v této práci analyzováno šestnáct výzkumů prováděných v různých mediálních prostředích. Z těchto studií byla za použití konceptuálního clusteringu vyextrahována sada obecně platných a sledovatelných mikroatributů. Tato baterie byla dále doplněna o vlastní úvahy autora a o atributy, které vzešly z empirického výzkumu českých deníků. Výsledkem teoretické části je tak široce aplikovatelná sada 29 mikroatributů, které naplňují pětici makroatributů a dvojici nově definovaných zastřešujících metaatributů. Vedle zmíněné sady atributů je v této diplomové práci vytvořena a popsána zcela nová metoda výpočtu Koeficientu mediální afekce, díky němuž je možné vyhodnotit afektivní zabarvení obrazu kandidátů v médiích novým a variabilně upravitelným způsobem. Teoretická část práce tedy představuje nový a komplexní přístup ke sledování mediálního obrazu prezidentských kandidátů. V empirické části je tato metodologie aplikována na...
Manipulace v médiích? Obsahová analýza článků o Andreji Babišovi ve vybraných celostátních denících
Šrámková, Petra ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Kmeťková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o možné manipulaci v českém mediálním prostředí v souvislosti s českým vicepremiérem Andrejem Babišem, který vlastní největší mediální skupinu Mafra. První část práce vysvětluje teoretická východiska zkoumaného jevu a teorii informace a manipulace. Druhá část práce mapuje jednotlivé zkoumané deníky a jejich případné etické kodexy či samotného Andreje Babiše a společnost Mafra. Poslední výzkumná část již kvalitativně analyzuje jednotlivé deníky za rok 2015 a zkoumá jejich vzájemné rozdíly či podobnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.