Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti sportovního vyžití žáků mladšího školního věku ve Strakonicích
Kastnerová, Markéta ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kainová, Lucie (oponent)
Diplomová práce řeší možnosti sportovního vyžití, které mají žáci mladšího školního věku ve městě Strakonice na základních školách, ve školském zařízení Dům dětí a mládeže a mimo tyto instituce. Teoretická část práce zpřehledňuje poznatky, které jsou v souvislosti dětí mladšího školního věku, jejich vývoje a sportu. Cílem je zjistit aktuální nabídku a nabídku v průběhu deseti školních let. Vyhodnocení je provedeno na základě studia školních vzdělávacích programů, výročních zpráv škol a nasbíraná data jsou doplněna formou rozhovoru s vedením školy. Nástrojem vyhodnocení výsledků jsou grafy a výsledky ukazují, jak se nabídka v průběhu let proměňovala a který sportovní kroužek je nejčastěji žákům mladšího školního věku nabízen. Výsledky také ukazují rozdíly, které jsou napříč těmito institucemi. KLÍČOVÁ SLOVA sport, sportovní kroužek, sportovní nabídka, žák mladšího školního věku, Strakonice
Trénování paměti u dětí, dospělých a seniorů
KASTNEROVÁ, Markéta
Práce se zabývá trénováním paměti u dětí, dospělých a seniorů. Práce je teoretického charakteru. Popisuje vývoj paměti od narození do seniorského věku, charakterizuje paměť a její poruchy u dětí, dospělých a seniorů. S pamětí úzce souvisí pozornost. V souvislosti se stárnutím naší populace se o trénování paměti mluví především u starší věkové kategorie. Je potřeba si ale uvědomit, že trénování paměti má význam v každém věku a čím dříve s trénováním paměti začneme, tím déle si udržíme její lepší kvalitu ve vyšším věku. Práce tedy popisuje techniky, které jsou vhodné nejen pro děti školního věku, dospělé a seniory, ale zaměřuje se také na věkovou skupinu kojenců a batolat. Trénování paměti má důležitý preventivní význam pro naše duševní zdraví a naši kognitivní zdatnost.

Viz též: podobná jména autorů
3 KASTNEROVÁ, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.