Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití "peer" prvku v prevenci dětských úrazů na prvním stupni základní školy
Kalinová, Eva ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou ochrany zdraví dětí. Zaměřuje se na prevenci výskytu dětské úrazovosti. Cílem práce je upozornit na závažnost tohoto tématu a realizovat projekt, kterým by se do snah o snížení úrazovosti aktivně zapojili také samotní žáci na prvním stupni základní školy. Teoretická část předkládá epidemiologická data o dětské úrazovosti, upozorňuje na specifika psychomotorického vývoje dětí mladšího školního věku. Dále informuje o způsobech intervence a úrovních prevence a udává přehled organizací, které se zabývají ochranou zdraví. Praktická část seznamuje s výsledky dotazníkového šetření, které se zabývalo pohledem pedagogů na myšlenku vedení výuky staršími žáky prvního stupně u žáků mladších ročníků. Následně představuje konkrétní preventivní projekt, ve kterém žáci pátého ročníku připraví hodinu na téma z oblasti prevence úrazů pro žáky ročníku druhého. Závěr praktické části obsahuje úpravy původního projektu a doporučení pro učitele, které vychází ze zkušeností získaných při realizaci projektu.
Využití "peer" prvku v prevenci dětských úrazů na prvním stupni základní školy
Kalinová, Eva ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou ochrany zdraví dětí. Zaměřuje se na prevenci výskytu dětské úrazovosti. Cílem práce je upozornit na závažnost tohoto tématu a realizovat projekt, kterým by se do snah o snížení úrazovosti aktivně zapojili také samotní žáci na prvním stupni základní školy. Teoretická část předkládá epidemiologická data o dětské úrazovosti, upozorňuje na specifika psychomotorického vývoje dětí mladšího školního věku. Dále informuje o způsobech intervence a úrovních prevence a udává přehled organizací, které se zabývají ochranou zdraví. Praktická část seznamuje s výsledky dotazníkového šetření, které se zabývalo pohledem pedagogů na myšlenku vedení výuky staršími žáky prvního stupně u žáků mladších ročníků. Následně představuje konkrétní preventivní projekt, ve kterém žáci pátého ročníku připraví hodinu na téma z oblasti prevence úrazů pro žáky ročníku druhého. Závěr praktické části obsahuje úpravy původního projektu a doporučení pro učitele, které vychází ze zkušeností získaných při realizaci projektu.
Koncepce a metodologie komplexního studia dlouhodobých trendů vývoje krajiny v užším a širším zázemí JE Temelín: Opatření č. 5 z usnesení vlády ČR 156/2002
Výzkumný ústav vodohospodářský T.G. Masaryka, Praha ; Kalová, Hana ; Vaněček, Ivo ; Šimonek, Pavel ; Brtvová, Martina ; Kalinová, Eva ; Sedlářová, Barbora ; Čechák, Tomáš ; Diviš, Jiří ; Ivanovová, Diana ; Hanslík, Eduard
Vyhodnocení dílčích sledování uskutečněných VÚV T.G.M.: 1. Zabezpečenost dodávky a kvality pitné vody z hlediska elektrárny a vliv elektrárny na vodní zdroje v okolí elektrárny Temelín, 2. Zabezpečenost dodávky a kvality technologické vody z hlediska elektrárny, 3. Dopady emisí na vodní prostředí a riziko radioaktivního znečištění recipientu v důsledku vypouštění tritiových a dalších vod, včetně hodnocení vlivů, akumulace a synergického působení škodlivých látek (včetně eutrofizace) ve vodní nádrži Orlík, 4. Dopady emisí na ovzduší, verifikace tepelného znečištění a odparu na chladících věžích, 5. Dopady na zemědělskou činnost a lesní hospodářství.

Viz též: podobná jména autorů
2 KALINOVÁ, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.