Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Construction of Periodic Railway Timetables
Kalický, Andrej ; Babilon, Robert (vedoucí práce) ; Pergel, Martin (oponent)
V predloženej práci sa autor zaoberá problematikou taktových cestovných poriadkov na železnici. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť časové posuny vlakových liniek voči sebe tak, aby prestupy medzi linkami vychádzali čo najlepšie. Autor formuluje riešený problém a jeho odlišnosť od štandardného procesu konštrukcie taktových cestovných poriadkov na železnici. Autor navrhuje a naprogramuje 2 algoritmy na optimalizáciu stávajúceho cestovného poriadku a v závere práce porovná výsledné štatistické údaje spojené s výslednými taktovými cestovnými poriadkami.
High Performance Analytics
Kalický, Andrej ; Kyjonka, Vladimír (vedoucí práce) ; Holubová, Irena (oponent)
Tato práce se zabýva fenoménem velkých dat, charakterizovaných rychlým nárůstem jejich velikosti, variability a dynamiky, v souvislosti s posunem paradigmatu jejich zpracování. Cílem této práce je poskytnout přehled a nadlhled nad celou problematikou a podat ucelený a konzistentní obraz v oblasti High Performance Analytics včetně problému a výzev velmi rychle se rozvíjejícího pokročilého analytického zpracování. Přehled HPA přináší shrnutí a utřídění, popsání výhod a přínosů jednotlivých metod HPA, které využívají různou kombinaci systémových prostředků. Praktická čast této práce je zaměřená na realizaci úlohy analytického zpracování velkého vzorku dat vybranými metodami s využitím softwarové platformy SAS Institute. Na tomto příkladu je ilustrováno uplatnění metody in- memory analýzy s vyhodnocením výkonu a vhodnosti použití této metody na analytickych príkladech a operacích. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Construction of Periodic Railway Timetables
Kalický, Andrej ; Pergel, Martin (oponent) ; Babilon, Robert (vedoucí práce)
V predloženej práci sa autor zaoberá problematikou taktových cestovných poriadkov na železnici. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť časové posuny vlakových liniek voči sebe tak, aby prestupy medzi linkami vychádzali čo najlepšie. Autor formuluje riešený problém a jeho odlišnosť od štandardného procesu konštrukcie taktových cestovných poriadkov na železnici. Autor navrhuje a naprogramuje 2 algoritmy na optimalizáciu stávajúceho cestovného poriadku a v závere práce porovná výsledné štatistické údaje spojené s výslednými taktovými cestovnými poriadkami.
Firewall
Kalický, Andrej ; Peterka, Jiří (oponent) ; Pyrih, Pavel (vedoucí práce)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.