Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Taldová, Iveta ; Kovářová, Vladimíra (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou problémů současného stavu společnosti TALDAR s.r.o. a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Taldová, Iveta ; Kovářová, Vladimíra (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou problémů současného stavu společnosti TALDAR s.r.o. a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Taldová, Iveta ; Kovářová, Vladimíra (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou problémů současného stavu společnosti TALDAR s.r.o. a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh komplexního řešení, rozvoje a zlepšení postavení společnosti, který by měl pomoci upevnit její pozici na trhu.
Economic analysis of the company Kofola a.s.
Jančovič, Tomáš ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Kovářová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce obsahuje ekonomickou analýzu společnosti Kofola a.s. v letech 2009 až 2014. Cílem této práce je provést ekonomickou analýzu společnosti, zhodnotit její finanční zdraví a udělat srovnání s vývojem na trhu. Vlastní část práce se dělí na 2 hlavní části. První je metodologická část, ve které jsou popsány použité postupy, metody a modely. V praktické části jsou aplikovány metody z teoretické části na sledovaný podnik. Praktická část vychází především z účetních výkazů. Finanční analýza sestává z analýzy absolutních ukazatelů a poměrových ukazatelů. V praktické části jsou aplikované bilanční pravidla, analýza pracovního kapitálu a Du Pontův rozklad ROE, analýza nákladů a zásob, souhrnné modely hodnocení podniku a mezipodnikové srovnání. Na závěr sú shrnuté a vyhodnoceny výsledky z praktické části a jsou vyvozeny příslušné doporučení
Změna nároků na školní zralost z hlediska pedagogicko-psychologického poradenství v Plzeňském kraji za posledních 10 let
KOVÁŘOVÁ, Vladimíra
Problematika odkladu školní docházky je nyní aktuální otázkou, neboť se chystají změny školského zákona. Od ledna 2005, kdy začal platit nový školský zákon č. 561/2004 Sb. platí, že dítě, které dosáhne v příslušném školním roce šesti let, musí nastoupit povinnou školní docházku, pokud mu není povolen odklad. Dítě které dosáhne šestého roku věku od počátku školního roku do konce roku kalendářního, může být za určitých podmínek přijato k plnění školní docházky již v tomto školním roce. Existují různé tlaky společnosti, odborníků i politiků. O možnost přijetí dítěte do první třídy dříve nebo naopak umožnit dítěti s mentálním postižením pozdější nástup do školy. Od devadesátých let minulého století se výrazně zvýšil počet odkladů školní docházky, v praxi rodiče oproti minulosti žádají o odklad školní docházky častěji, až jedné pětině dětí příslušného ročníku bývá navrhován a také uskutečněn odklad školní docházky. Tyto tendence svědčí jednak o stoupajících nárocích, kterým je dítě na začátku školní docházky vystaveno, jednak o tom, že rodiče jsou si stále více vědomi své odpovědnosti za všestranný prospěch dítěte, a začátek školní docházky je velmi důležitým momentem v životě dítěte, proto není vhodné jej uspěchat. V rámci práce jsem se snažila zmapovat diagnostiku týkající se školní zralosti, používanou v české republice, především v pedagogicko psychologických poradnách a možnosti rozvoje nezralých funkcí, jak příručky a rady pro rodiče, tak i programy používané v poradenských zařízeních. V práci jsem se dále zabývala obecně problematikou vývoje dítěte předškolního věku a posouzení školní zralosti, jak už laického tak odborného v pedagogicko psychologické poradně, především jsem shrnula z každé oblasti základní schopnosti, které by dítě před nástupem do školy mělo ovládat a čeho by si rodiče měli všímat, ale i testové metody a materiály používané při vyšetření v pedagogicko psychologické poradně. Ve výzkumné části jsem se zaměřila na rodiny předškolních dětí, které žádají o odklad školní docházky.

Viz též: podobná jména autorů
16 KOVÁŘOVÁ, Veronika
16 Kovářová, Veronika
4 Kovářová, Vlaďka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.