Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reprodukční užitkovost přeštických černostrakatých prasnic
Kaplanová, Petra
Cílem této diplomové práce bylo vyhodnotit reprodukční ukazatele extenzivního plemene přeštické černostrakaté. Ve vybraných chovech byla provedena analýza vlivu pořadí vrhu na počet všech, živě a mrtvě narozených selat, ztráty selat a počet odchovaných selat. Dále byly vyhodnoceny reprodukční, ale i produkční ukazatele u prasniček podle jednotlivých linií kanců plemene přeštické černostrakaté. Nejlepší výsledky byly zaznamenány u prasnic na 4. vrhu, konkrétně v počtu všech narozených selat (10,58 ± 1,82 ks), živě narozených selat (9,33 ± 1,71 ks) a odchovaných selat (8,71 ± 1,60 ks). Nejnižší ztráty selat od narození do odstavu byly zaznamenány na 5. vrhu (0,36 ± 0,81 ks). Byla vyhodnocena reprodukční užitkovost prasnic na prvním vrhu podle linií kanců. Nejvyšší počet všech narozených selat byl zjištěn u prasnic linie Sáčko a Wiskont (11,00 selat). V počtu živě narozených selat měly nejlepší výsledky prasnice linie Wiskont (9,57 selat). Počet odchovaných selat byl nejvyšší u linie kance Sáčko (9,00 selat). Nejvyššího průměrného denního přírůstku v testu vlastní užitkovosti dosahovaly prasničky linie Mason (592,88 g/den). Dále nejvyšší obsah libového masa byl zjištěn u prasniček linie Sáčko (61,20 %), přičemž nejnižší výška hřbetního tuku u prasniček linie Sáčko (0,80 cm).
Postoje aktérů ve vztahu k předškolnímu vzdělávání na lokální úrovni
Kaplanová, Petra ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Mouralová, Magdalena (oponent)
Diplomová práce: Postoje aktérů ve vztahu k předškolnímu vzdělávání na lokální úrovni Autorka:Bc. Petra Kaplanová Abstrakt Cílem této práce je vyzkoumat a porovnat postoje a přesvědčení aktérů ve vztahu k předškolnímu vzdělávání na lokální úrovni, a zjistit jakým způsobem ovlivňují politiku předškolního vzdělávání. Metodologie je postavena na kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod. Nejvýznamnější používanou teorií je systém hodnot a přesvědčení (beliefs) od Paula A. Sabatiera, která je součástí teorie advokačních koalic. Celkem byly odhaleny čtyři různé postoje. První postoj nazvaný "pro alternativní" neukázal, z jakých deep core beliefs jednotliví aktéři vychází, přesto je zřejmé, že tito lidé sympatizují s alternativními vzdělávacími způsoby. Druhý postoj "tradiční kolektivní" vychází z přesvědčení, že děti by měly mít stejné podmínky pro začátek do života, kdy ve státním vzdělávání spatřují to nejlepší, co jejich děti mohou mít. Ve třetím postoji "nezainteresovaní" zastávají aktéři názor, že je lepší se do politiky nevměšovat, jelikož to buď přinese problémy, nebo to nebude mít žádný efekt. Poslední postoj "tradiční individualističtí" je také charakterizován vírou, že státní vzdělávání je nejlepší formou institucionálního vzdělávání, na rozdíl od druhého postoje však aktéři věří, že ke každému...
Vývoj spolupráce rodičů a školy od základní po střední školu
KAPLANOVÁ, Petra
Předkládaná bakalářská práce mapuje proměnu vztahu mezi rodinou a školou během přechodu dítěte ze základní na střední školu. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů: funkce školy a rodiny, vývoj a proměny rodiny, role rodičů ve vztahu ke škole, spolupráce rodiny a školy, formy spolupráce a socializace žáka. Praktická část je zaměřena na samostatné šetření, které zachycuje spolupráci mezi rodinou a školou a to pomocí dotazníků pro rodiče žáků 8. a 9. tříd základních škol a 1. a 2. ročníků středních škol.a pomocí rozhovorů s řediteli jednotlivých škol. Cílem kvantitativního šetření je objasnit, jak rodiče, žáci i učitelé vnímají vzájemnou spolupráci a komunikaci a jaké souvislosti lze ve vztahu škola ? rodina u dětí s docházkou na základní a střední školu pozorovat.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kaplanová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.