Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inkluzivní vzdělávání žákyně s lehkým mentálním postižením v základní škole
Křenková, Sandra ; Němec, Zbyněk (vedoucí práce) ; Kadrnožková, Monika (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl popsat specifika inkluzivního vzdělávání žákyně základní školy, u které bylo diagnostikováno lehké mentální postižení. Jedná se o práci teoreticko- empirickou. Teoretická část charakterizuje mentální postižení se zaměřením na lehké mentální postižení. Dále popisuje inkluzivní vzdělávání a podpůrná opatření, která se žákům s lehkým mentálním postižením při vzdělávání poskytují. Praktická část je zpracována metodou případové studie. Cílem výzkumu bylo předložit možná pozitiva a negativa začlenění žákyně do běžného vzdělávacího proudu. Výsledky tohoto výzkumu ukázaly na nutnost vytvoření vhodného podnětného prostředí pro žákyni nejen ve škole, ale také doma. Samotná edukace této žákyně by měla probíhat v menším třídním kolektivu společně s intaktními žáky pod vedením zkušeného pedagogického pracovníka. Dále je z výzkumu patrné, že vzdělávání žákyně v hlavním vzdělávacím proudu je obohacující, jelikož vzájemná interakce má dopad na všechny zúčastněné - ti tak mají možnost se od sebe navzájem neustále učit. Žákyně s lehkým mentálním postižením má v běžném vzdělávacím prostředí větší předpoklad lépe se připravit na život v reálném prostředí bez postižení. Získaná data prezentovaná v případové studii dokládají, že inkluzivní vzdělávání žákyně s lehkým mentálním postižením v...
Edukace žáků ve školách při zdravotnických zařízeních
Křenková, Sandra ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl popsat systém edukace ve školách při lázeňských léčebnách. Jedná se o práci teoreticko-empirickou. Teoretická část popisuje nejčastější somatopedická postižení, se kterými žáci přijíždějí k lázeňské léčbě do zdravotnického zařízení. Dále charakterizuje stěžejní oblast, a to školy při zdravotnických zařízeních. Praktická část je realizována jednou z metod kvalitativního výzkumu, a to formou případové studie. Cílem výzkumu je komparace specifik edukace na konkrétních školách.
Edukace žáků v základní škole při dětské léčebně
Křenková, Sandra ; Pálenská, Jana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl popsat specifika edukace v základní škole při dětské léčebně konkrétně v Luhačovicích a následně komparovat s podobou edukace v běžné základní škole. Jedná se o teoreticko-empirickou práci. V teoretické části se popisuje škola při zdravotnickém zařízení, její charakteristika, historie a denní režim. Další část práce se zaměřuje již na konkrétní pracoviště, jedná se o Základní školu při dětské léčebně v Luhačovicích. V praktické části byla použita metoda pozorování výuky v této škole v komparaci s výukou v Základní škole v Luhačovicích. U pedagogů působících v Základní škole při dětské léčebně v Luhačovicích bylo provedeno dotazníkové šetření. Cílem této práce je ukázat jakou roli má pedagog v komplexní péči o hospitalizované dítě, která by neměla být nikdy a nikým podceňována. Klíčová slova edukace, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, škola při dětské léčebně, škola v hlavním vzdělávacím proudu, kompetence pedagoga

Viz též: podobná jména autorů
2 Křenková, Simona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.