Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Holánek, Daniel ; Křešťák, FIlip (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému ve Vinařství Holánek a návrhem jeho změn. Zaměřuje se především na vyřešení problému s dostupností dat pro manažerské rozhodování ve firmě. Po definování teoretických základů je provedena řada analýz o současném stavu podniku. Poslední kapitola se zaměřuje na samotné návrhy pro zlepšení dostupnosti a bezpečnosti dat, zefektivnění práce uživatelů nebo získání úplně nových funkcí. Kapitola je zakončena podrobným harmonogramem implementace jednotlivých návrhů pro jejich snadnou realizaci.
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Holánek, Daniel ; Křešťák, FIlip (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému ve Vinařství Holánek a návrhem jeho změn. Zaměřuje se především na vyřešení problému s dostupností dat pro manažerské rozhodování ve firmě. Po definování teoretických základů je provedena řada analýz o současném stavu podniku. Poslední kapitola se zaměřuje na samotné návrhy pro zlepšení dostupnosti a bezpečnosti dat, zefektivnění práce uživatelů nebo získání úplně nových funkcí. Kapitola je zakončena podrobným harmonogramem implementace jednotlivých návrhů pro jejich snadnou realizaci.
Marketingová strategie produktu
Křešťák, Filip ; Cleary, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice revitalizace e-shopu a jejím hlavním cílem je na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro produktové řady nabízené na e-shopu vybrané společnosti. Diplomová práce je členěna do tří hlavních částí, které představují teoretická východiska, analýzu problému a vlastní návrhy řešení. Vymezení teoretického rámce následuje samotné provedení analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a na jejich základě je realizován vlastní marketingový průzkum. Zjištěné skutečnosti jsou výchozím bodem pro navržení vhodné marketingové strategie.
Vyhodnocení růstové a hodnotové investiční strategie na akciových trzích
Křešťák, Filip
Bakalářská práce se zabývá problematikou růstové a hodnotové investiční filozofie. V první části práce jsou popsány obě zmíněné rozdílné investiční strategie, fundamentální kritéria pro jejich jasné rozdělení a ukazatele soužící k vzájemnému porovnání z hlediska výnosnosti při zohlednění rizika. V této části práce také naleznete kapitolu, která se věnuje odborným studiím na danou problematiku včetně jejich dosažených výsledků. V druhé části práce jsou porovnány oba investiční pří-stupy z hlediska výnosnosti a rizikovosti na americkém trhu reprezentovaném akciovým indexem S&P 100. Porovnání jsem provedl jak v grafické, tak i numerické podobě. Na základě dosažených výsledků bylo vysloveno výsledné doporučení pro investory.

Viz též: podobná jména autorů
3 Křešťák, Filip
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.