Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení vybrané agilní metodiky při řízení projektu vývoje softwaru
Křížová, Sabina ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zavedením vybrané agilní metodiky při řízení projektu, přesněji vývojem softwaru pro simulátory zbraní. Cílem této práce je zavedení vybrané agilní metodiky při řízení projektu vývoje software a jeho následný návrh na fiktivním projektu společnosti Saab Czech, s.r.o. Teoretická část je věnovaná popisu použitých metod a jejich porovnání. Následně budou podrobněji popsány samostatné metody. Další část se bude zabývat analýzou současného stavu společnosti, která využívá tradiční přístup. Východiskem knávrhu samotného vzorového projektu je analýza současného stavu vývoje softwaru a odvětví. Cílem řešení je vypracovaný návrh projektu, který bude mít zavedené vybrané agilní řízení, a tedy bude úspěšné dosažení stanovených cílů bakalářské práce.
Didaktické zpracování tématu Evropská unie pro výuku na základní škole
Křížová, Sabina ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Zicha, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu začlenění České republiky do Evropské unie a jeho výuce v občanské výchově na základní škole. Úvodní analýzou tématu práce v kurikulu stanovím nejdůležitější výstupy, jejichž naplnění bude úkolem didaktických postupů. Téma je zastoupeno ve vzdělávací oblasti Člověk a společnost a průřezovém tématu Myšlení v evropských a globálních souvislostech obsažených v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Stěžejní částí práce jsou návrhy didaktických postupů, které navážou na vlastní zkušenost žáků a měly by jim pomoci uvědomit si vliv členství v Evropské unii na jejich každodenní život. Každé téma začíná úvodem do problematiky, který obsahuje stručný teoretický podklad řešeného problému. Práce představí vybraný aktuální problém řešený na evropské úrovni, na základě orientace v právních a sociálních aspektech budou žáci vedeni ke kritickému uvažování a vyjádření vlastního postoje. Práce bude obsahovat informační zázemí pro učitele a konkrétní didaktické materiály pro žáky.
Interaktivní tabule ve výuce 2. ročníku základní školy
KŘÍŽOVÁ, Sabina
Diplomová práce se zabývá podporou výuky ve zvolených předmětech druhého ročníku základní školy za pomoci interaktivní tabule s využitím nové technologie SMART lab. Zaměřuje se na evaluaci veřejně dostupných interaktivních aplikací z výukových portálů zabývajících se touto problematikou, ve kterých se aktuálně vyskytuje velké množství graficky a technologicky zastaralých a nevhodně vytvořených, ale přesto dostupných aplikací. Dále tato práce zahrnuje kvalitativně kvantitativní výzkum, zaměřený na využívání interaktivních tabulí při výuce zvolených předmětů ve 2. ročníku na vybraných základních školách v Kraji Vysočina se zaměřením na zjištění zkušeností vyučujících při používání této digitální technologie. Zkoumané předměty jsou vybrány na základě dotazníkového šetření, které bylo rozesláno vyučujícím 1. stupně ZŠ.

Viz též: podobná jména autorů
4 KŘÍŽOVÁ, Sabina
9 KŘÍŽOVÁ, Šárka
3 Křížová, Simona
2 Křížová, Soňa
1 Křížová, Sylvie
9 Křížová, Šárka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.